بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» متل قو

متل قو

متل قو در حواشی دریای خزر و در شهرعباس آباد مازندران واقع شده است. در این شهر ساحل، دریا، جنگل، غار و هرچه با شنیدن نام شمال در ذهن تداعی میشود وجود دارد.اگرچه مدت هاست که نامش را به سلمانشهر تغییر داده اند اما مردم هنوز آن را با نام متل قو می شناسند. پیش از آن هم ساقی کلایه نام داشت. این شهر تفریحی از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه البرز، از غرب به شهر عباس آباد و از شرق به شهر کلارآباد می رسد و بیش از  ۷۵۰ هکتار وسعت دارد.

ورزش های آبی متل قو جاذبه ای است که هرکس از آن استفاده نکند به شدت ضرر کرده است! البته بیشتر جوان ترها به دنبال چنین سرگرمی هایی هستند. پلاژ ساحلی متل قو سرشار از تفریحات و ورزش های دریایی است. از جمله منطقه مخصوص شنا، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، جت اسکی، اسکی روی آب، پاراسیلینگ، قایق های تندرو، شاتل دریایی، هاورکرافت و پاراسل که تنها بخشی از این سرگرمی ها می باشند.

در ضمن ساحل دارای دوش، چایخانه، فروش لوازم مخصوص شنا و آب بازی و هرچه ممکن است لازم داشته باشید، هست. البته قیمت ها در این منطقه کمی بالاتر هستند و پیشنهاد می کنیم از قبل وسایل مورد نیاز را همراه خود بیاورید.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده