خرید از سراسر دنیا


» آشنایی با پارک جنگلی گيسوم

آشنایی با پارک جنگلی گيسوم

پارک جنگلی گيسوم

پارک جنگلی گيسوم تالش با درختان سر به فلک کشيده ، تونل جنگلی را ايجاد کرده است که دل هر بيننده‌ای را با خود می‌برد , گيسوم جايی است که جنگل و دريا به هم می رسند.

در زمستان هم تونل سرسبز گیسوم به تونلی سفید رنگ تبدیل می‌شود و منظره‌ای متفاوت را پیش چشم گردشگران به نمایش می‌گذارد. البته در این فصل، باید تجهیزات ضروری سفر در هوای برفی را همراه داشته باشید.

یکي از نقاط ديدنی گيلان و شهرستان تالش پارک جنگلی گيسوم است. در جنوب گيسوم، رضوانشهر به فاصله ۱۴کيلومتر و شمال آن، شهر هشتپر (تالش) با فاصله حدود ۲۰کيلومتر قرار دارد.

جاده گيسوم تونلی جنگلی را با نسيم خنک کوهستان های تالش در هم آميخته تا تن و جان هر رهگذری را آرامش ببخشد و روحش را آسايش دهد.

در جنگل آرامش بخش گیسوم سحر طبيعت به اوج خود می رسد.

اگرچه گيسوم فقط در نيمه اول سال پذيراي گردشگران است ولی بايد گفت که اگر در نوروز و نيمه اول سال هم موفق به سفر به اين منطقه گردشگری نشديد زيبايی هاي طبيعی گيسوم در فصل پاييز و زمستان نيز کمتر از بهار و تابستان نيست.



همسايگی جنگل و دريا در اين منطقه از شمال کشور، زيبايی دو چندانی را نصيب چشمان گردشگران می‌کند چون کمتر جایی را در ایران می‌توانید پیدا کنید که جنگل به دریا برسد

 

مجله گردشگری ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده