» محصولات نینجا ساخت کجاست؟ + معرفی پرفروش‌ترین محصولات

محصولات نینجا ساخت کجاست؟ + معرفی پرفروش‌ترین محصولات

یکی از برندهایی که امروزه در بازار لوازم خانگی توانسته به محبوبیت و فروش بالایی دست پیدا کند، برند نینجا است. در ادامه با ما همراه باشید تا با این برند قدرتمند و باکیفیت بیشتر اشنا شوید.


لوازم خانگی نینجا ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که پرسیده می‌شود این است که محصولات نینجا ساخت کدام کشور است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که قطعات تمام محصولات نینجا در کشور آمریکا تولید شده و محصولات آن در کشور چین و تحت لیسانس آمریکا مونتاژ می‌شوند. در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین محصولات نینجا خواهیم پرداخت.


پرفروش‌ترین محصولات نینجا کدام است؟

مخلوط کن نینجا

مخلوط کن یکی از محصولات پرکاربرد در هر آشپزخانه است که نیازهای شما برای مخلوط کردن مواد غذایی یا تهیه انواع اسموتی و آبمیوه را برطرف می‌کند. مخلوط کن‌های نینجا دارای تنوع بالا و طراحی مختلف هستند که هر کدام ویژگی‌های منحصربفردی دارند. جنس بدنه مخلوط کن نینجا از استیل ضدزنگ ساخته شده که مقاومت دستگاه را افزایش داده است. قدرت موتور با توجه به مدل انتخابی بین 1000 تا 1800 وات است که در نوع خود قدرت بالایی به دست میبخشد. پارچ مخلوط کن نینجا از جنس تریتان ساخته شده که علاوه بر زیبایی، مقاومت قابل قبولی در برابر ضربه و تغییرات دما دارد. ظرفیت مخلوط کن نینجا با توجه به مدل آن‌ها بین 0.7 لیتر تا 2.1 لیتر است. تیغه مخلوط کن‌های نینجا از استیل ضد زنگ ساخته شده که به راحتی هر نوع ماده غذایی را خرد و له می‌کند. از دیگر امکانات مخلوط کن‌های نینجا می‌توان به عملکرد توربو، پنل دیجیتال و چند کاره بودن برخی از مدل‌ها اشاره کرد.


مولتی کوکر نینجا

مولتی کوکر یا زودپر برقی چندکاره یکی دیگر از محصولات برند نینجاست که از کیفیت و عملکرد قابل قبولی برخودار است. قدرت این دستگاه نینجا باتوجه به مدل آن‌ها بین 1460 وات تا 1760 وات درنظرگرفته شده که نسبت به رقبای خود از قدرت بالایی برخودار هستند. ظرفیت مولتی نینجا بین 6 لیتر تا 7.5 لیتر است که برای خانواده‌ای 4 تا 10 نفره قابل استفاده است. شما با خرید مولتی کوکر نینجا از خرید آرام پز، بخارپز، زودپز و سرخ کن بی نیاز خواهید شد. همچنین مولتی کوکر نینجا بین 4 تا 7 برنامه پخت اتوماتیک است که تنها با لمس برنامه مورد نظر، دما و مدت زمان پخت توسط دستگاه تنظیم و فرایند پخت آغاز خواهد شد.


سرخ کن نینجا

سرخ کن نینجا یکی از محصولات این برند است که از فروش و محبوبیت بالایی برخودار است. سرخ کن نینجا را به دوسته کلی تک سبد و دوقلو می‌توان تقسیم کرد.

سرخ کن نینجا AF100 و AF160 دو مدل از سرخ کن‌های تک سبد هستند که ظرفیت آن‌ها بین 3.8 تا 5.2 لیتر است و برای خانواده‌های 4 تا 7 نفره گزینه مناسبی هستند. قدرت این دو مدل بین 1550 تا 1750وات است و در مقایسه با مدل‌‌های مشابه از قدرت بالایی برخودار هستند. از دیگر مشخصات این دستگاه‌ها می‌توان به پنل کنترل دیجیتالی و برنامه پخت اتوماتیک اشاره کرد.

همچنین برند نینجا دو مدل گریل سرخ کن نیز در محصولات خود دارد که علاوه بر ویژگی‌های سرخ کن حرفه‌ای، به شما این امکان را می‌دهد تا موادغذایی خود را گریل کنید. ظرفیت این دوستگاه بین 3.8 تا 5.8 لیتر است و به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر 5 برنامه پخت اتوماتیک، موادغذایی خود را در 4 حالت دلخواه گریل کنید.

سرخ کن‌های دوقلو نینجا مدل‌های دیگری از سرخ کن هستند که دارای دو سبد جداگانه برای پخت دو نوع غذا به صورت همزمان هستند. ظرفیت این سرخ کن‌ها 7.6 تا 9.5 لیتر است و قدرتی بین 2400 وات تا 2470 وات دارند. از دیگر امکانات سرخ کن‌های دوقلو نینجا میتوان به 6 برنامه پخت پیش فرض اشاره کرد که آشپزی را آسان‌تر کرده است.


آون توستر نینجا

آون توستر یکی دیگر از محصولات جذاب نینجاست. ظرفیت این محصول 29 لیتر و 2400 وات قدرت دارد که این محصول را نسبت به سایر رقبا خاص کرده است. سیستم پخت این محصول کانوکشن است و با چرخش هوای گرم در اطراف مود غذایی باعث سرخ شدن و مغز پخت شدن آن‌ها می‌شود. از دیگر امکانات این محصول بی نظیر می‌توان به پنل تنظیمات دیجیتالی آن و 10 برنامه پخت اتوماتیک اشاره کرد.



توستر نینجا

یکی از محصولات 3 کاره و حرفه‌ای نینجا، توستر است. با تهیه توستر نینجا از خرید گریل، توستر و پنینی ساز بی‌نیاز خواهید شد. قدرت این محصول 2400 وات و مجهز به پنل تنظیمات دیجیتال است. به کمک این دستگاه می‌توانید مواد غذایی خود را در 4 حالت مختلف گریل و نوش جان کنید.

در این مطلب سعی شده است تا به یکی از پرتکرارترین سوالات حوزه لوازم خانگی پاسخ داده شود و پرفروش ترین و بهترین محصولات نینجا به شما کاربران معرفی شود.


فرم ارسال نظر