» هیجان واقعی را با تفریحات میکا مال کیش تجربه کنید!

هیجان واقعی را با تفریحات میکا مال کیش تجربه کنید!

هیجان واقعی را با تفریحات میکا مال کیش تجربه کنید! 

مجموعه های تفریحی کم و بیش در نقاط گوناگون کشور وجود دارند؛ اما نظیر مرکز تفریحات میکا مال کیش به عنوان یکی از جامع ترین و متفاوت ترین مجموعه های تفریحی و خرید را در کمتر جایی می‌ توان شاهد بود. میکامال جایی است که حوصله سر رفتن در آن معنا و جایی ندارد و همه متناسب با سن و سال و علاقه مندی های خود در این مکان می توانند به تفریح بپردازند. تفریحات میکا مال کیش مهیج ترین و متفاوت ترین تفریحات را در خود دارند و خاطراتی به یادماندنی را برای شما رقم خواهند زد. این تفریحات مختص افراد خاص پسند هستند که با تفریحات روتین و متداول در شهرها و حتی طبیعت، کوهستان و موارد مشابه ذوق نمی کنند و تفریحاتی هیجان انگیزتر را ترجیح می دهند. 


چه عاشق تفریحات چالشی و حل کردنی باشید و چه علاقه مند به پشت سر گذاشتن اتاق های وحشت و تفریح های فوق هیجانی؛. در هر حال، مجموعه تفریحات میکا مال کیش می توانند تجربه های متفاوت و به یاد ماندنی و بهترین فرصت تفریحی برای شما باشند. 

 

میکا مال کیش کجاست؟ 

مجموعه بزرگ و فرح بخش میکا مال با هدف به ارمغان آوردن شادی و هیجان برای توریست های کیش احداث شده است. آن چیزی که دلیل برتری و حسن شهرت مجموعه تفریحی میکا مال کیش به شمار می‌ آید، .در وهله اول مربوط به تنوع بالای تفریحات آن است. اما،. وجود تفریحات کاملاً متنوع و هیجان بخش و تا حدودی ترسناک دلیل دیگر معروف بودن این مجموعه تفریحی است. بنابراین، تفریحات میکا مال کیش هم مناسب برای کسانی هستند که تفریحات معمولی مانند سینما و دیدن فیلم را در کنار خانواده ترجیح می‌ دهند و هم پاسخگوی نیاز افراد هیجان طلب هستند. 

میکا مال کیش در حقیقت دنیایی شگفت انگیز از تفریحات و یک مرکز خرید رویایی است. در این مجموعه مجهز، همه چیز مهیا است و دست به دست هم داده تا هر طور که مایل هستید، از فرصت های تفریحی مجموعه بهره مند شوید. 

این مجموعه تفریحی دارای زیربنای ۳ و نیم هکتار است و از مراکز تفریحی و خرید متنوعی تشکیل شده تا هر آنچه را که در زمان تفریح و خرید کردن نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهد. از خصوصیات ساختاری این مجموعه این است که دارای ۴ درب ورودی متفاوت در ضلع‌ های مختلف مجموعه با نام‌ های آفتاب، نسیم، مهتاب و باران است. هر کدام از این درب‌ ها شما را به گوشه‌ ای از این مجموعه شگفت انگیز هدایت می‌ کند. البته اطلاعات لازم به عنوان نقشه در ابتدای ورودی ها در اختیارتان قرار می گیرد. همچنین، پرسنل مجموعه در گوشه و کنار آن در هر لحظه آماده خدمات دهی به شما هستند. در نتیجه شناخت کافی در مورد هر بخش کسب خواهید کرد. 


تله کابین.و تفریحات کیش.

تفریحات میکا مال کیش به قدری متنوع هستند که تمامی سلیقه‌ ها را پوشش می‌ دهند و هر نوع تفریح و هیجان که می پسندید را در بین آنها می‌ توانید پیدا کنید. آکواریوم، جنگل های مصنوعی، تونل باد و سالن پاتیناژ فقط بخشی از جاذبه های تفریحی این مجموعه همه چیز تمام هستند.

برخی از تفریحات میکا مال کیش شهرت بیشتری کسب کرده‌ اند. چرا که با هر نوع تفریح که شما می شناسید، کاملاً متفاوت هستند. از جمله این تفریحات می‌ توان به تله کابین کیش، تونل باد کیش و هتل زامبی کیش اشاره کرد. برای آنکه شناخت کافی پیرامون مهمترین تفریحات میکا مال کیش کسب کنید؛.اگر با ما همراه باشید، در ادامه این مطلب مهمترین خصوصیات و گفتنی‌ های تفریحات ذکر شده بیان خواهند شد. 

 

تله کابین کیش

بخش عظیمی از زیربنای مجموعه تفریحات میکا مال کیش با طول ۲ و نیم کیلومتر و از اسکله تا طبقه چهارم یا بام میکا مال، به تله کابین آن اختصاص دارد. تله کابین کیش زیباترین و دیدنی ترین مسیر را دارا است. بنابراین، ضمن آنکه نهایت لذت را از مسیر تله کابین خواهید برد، امکان فیلمبرداری و عکاسی و ضبط ویدیوهای به یاد ماندنی با جذابیت بالا از این مسیر را خواهید داشت. مسیر رفت و برگشت تله کابین کیش حدوداً نیم ساعت طول می‌ کشد. از بهترین خصوصیات این تفریح، همجوار بودن مسیر تله کابین با سواحل دیدنی جزیره کیش است. از طرفی،.با ارتفاع استانداردی که این تفریح دارد، امکان بهره مندی از زیبایی های قسمت خشکی ها و سواحل نیز وجود دارد.  

در تله کابین کیش استانداردها و ایمنی‌ ها نیز توجه ویژه شده است. بنابراین،.ضمن آنکه هر کابین ۸ نفر ظرفیت دارد و به صورت خانوادگی و یا جمع‌ های دوستانه نیز می‌ توان از این فرصت تفریحی بهره‌ مند شد، امکان همراه داشتن کودکان و حتی کودکان زیر ۵ سال که برای آنها بلیط‌ های رایگان در نظر گرفته می‌ شود نیز وجود دارد. در حقیقت، ایمنی تماشاگران و تفریح‌ گران در تمام طول مسیر تامین می‌ شود و راهنمایی‌ ها و مشاوره‌ های لازم و نکات ایمنی توسط کارشناسان مجموعه پیش از استفاده از تله کابین در اختیار آنها قرار می‌ گیرد.

این تفریح به یاد ماندنی ضمن آنکه بسیار هیجان انگیز می‌ باشد، برای تمامی سنین مناسب و ایمن است. 

از آنجایی که جزیره کیش در خوش آب و هواترین و معتدل‌ ترین نقطه کشور دایر است،.در تمام طول سال در فصل‌ های گوناگون امکان استفاده از تله کابین کیش وجود دارد. 

 

تونل باد کیش

اگر تفریح‌ های فوق العاده هیجانی را ترجیح می‌ دهید و در عین حال می‌ خواهید ایمنی و سلامت شما تامین شده باشد، تونل باد کیش به شما پیشنهاد می‌ شود. حتی تصور اینکه با استفاده از فشار باد بین زمین و آسمان معلق بمانید، بسیار لذت بخش است؛ چه برسد به آنکه این تفریح را در عمل تجربه کنید. در تونل باد کیش نوعی تفریح طراحی شده که امکان معلق شدن شما را در یک تونل باد فراهم می‌ کند. ساختار تونل باد به گونه‌ ای است که از پشت یک شیشه مخصوص که زاویه دید بسیار خوبی از تونل دید را فراهم می‌ سازد، می‌ توانید چگونگی معلق ماندن دیگران در هوا را هم شاهد باشید.


تفریحات هیجانی کیش.

تفریح در تونل باد کیش به این صورت است که به هر فرد شرکت کننده در ابتدا لباس مخصوص داده می‌ شود. بعد از آنکه تجهیزات لازم در اختیار وی قرار گرفت، در مکان مخصوص قرار می‌ گیرد. آنگاه فشار هوا به سمت فرد فرستاده می‌ شود، به طوری که کم کم شخص از روی زمین بلند شده و به سمت بالا حرکت می‌ کند.

در تونل باد کیش فقط افراد بالای ۵ سال که جرم بین ۲۰ تا ۱۴۰ کیلو و قدی کمتر از ۲ متر دارند می‌ توانند از این تفریح هیجانی استفاده کنند. البته فراموش نکنید که جریان باد امکان تنفس را نیز به شخص می‌ دهد و سلامت جسم و جان او تامین شده است. با این حال، تونل باد کیش یک تفریح مناسب برای کسانی است که تجربه چنین تفریح‌ هایی را دارند. به عبارت دیگر، تونل باد کیش یک تفریح فوق هیجانی است که ممکن است برخی قادر به انجام آن نباشند.

 

هتل زامبی کیش

همانطور که از نام هتل زامبی کیش هم بر می‌آید، این مکان یکی از متفاوت‌ ترین هتل‌ های کشور است که از هر نظر حتی از نظر نوع خوراکی‌ هایش متفاوت با دیگر هتل‌ ها است. در این مجموعه تفریحی با متراژ زیربنای ۵۵۰ متر نه تنها ساختار و معماری هتل، بلکه شخصیت‌ ها و نمادهای زامبی را در خود دارند. پرسنل مجموعه نیز با پوشش و گریم متفاوت به استقبال شما می‌ آیند. در حقیقت هتل زامبی کیش جایی است که از در و دیوار آن وحشت می‌ بارد و یکی از بهترین مکان‌ ها برای کسانی است که حضور یافتند در مکان‌ های فوق هیجانی را ترجیح می‌ دهند. در حقیقت، هتل زامبی کیش مکانی است که هیجان، ترس و وحشت را با هم می‌ توان تجربه کرد. بنابراین، اگر باور دارید که بسیار شجاع و نترس هستید، به مدت نیم ساعت می توانید در این هتل متفاوت حضور پیدا کنید. 

افراد بالای ۱۲ سال بدون محدودیت می توانند در هتل زامبی حاضر شوند. همچنین به صورت گروهی و البته با همراهی تورلیدر مجموعه می توانید از هتل دیدن کنید. این هتل در ساعات مختلف شبانه روز به بازدیدکنندگان در حدود نیم ساعت خدمات ارائه می دهد و شرط استفاده از آن در دست داشتن بلیط برای تمامی مراجعه کنندگان است. 


هتل زامبی کیش. 

قیمت تفریحات میکامال کیش و نحوه رزرو بلیط

تقریباً برای استفاده از تمامی تفریحات میکا مال کیش به بلیط به عنوان مجوز حضور در مکان مورد نظر نیاز دارید. برای این کار می‌ توانید از قبل اقدامات لازم را انجام دهید. در حقیقت، رزرو اینترنتی و خرید آنلاین بلیط یکی از بهترین و سریع‌ ترین اقداماتی است. که بلیط تفریحات میکا مال کیش را در اختیار شما قرار می‌ دهد. 

قیمت تفریحات میکامال کیش با توجه به نوع تفریح مشخص می‌ شود. برای آنکه بتوانید اطلاع دقیقی از تفریحات میکا مال کیش و مربوط به آنها داشته باشید و نیز برای آنکه بتوانید به صورت غیر حضوری و آنلاین اقدام به خرید بلیط کنید، نیازمند یک سایت معتبر و جامع هستید.

سایت کیش تک به عنوان اصلی ترین و جامع ترین مرکز فروش بلیط و آگاهی دهنده به توریست های سراسر کشور، تقریبا هر آنچه را که لازم است تفریح گران بدانند،. در اختیار آنها قرار می دهند. امکان خرید فوری بلیط تفریحات میکا مال کیش. برای تمامی تفریح ها با ذکر قیمت روز در آن وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

فرم ارسال نظر