» چگونه کارت ویزیت درست کنیم؟

چگونه کارت ویزیت درست کنیم؟

چگونه کارت ویزیت درست کنیم؟ چاپ کارت ویزیت جذاب هنوز هم یکی از روش‌های تبلیغاتی کارآمد است. هر چند این روش تبلیغاتی کلاسیک به دلیل گسترش اینترنت و سایت‌ها کمی با افت متقاضی روبرو شد، اما باور کنید یا خیر هنوز هم خیلی از کاربران در کیف پول‌های خود کارت ویزیت‌های جذاب و دوست داشتنی را نگهداری کرده و در مواقع لازم برای استفاده از خدمات صاحبان آنها اقدام می‌نمایند. از این گذشته برای یک برند جای تعجب دارد که کارت ویزیت نداشته و مشتری متقاضی کارت ویزیت را دست خالی بگذارد. داشتن یک همکار چاپ کارت ویزیت یکی از ملزومات دنیای تبلیغاتی امروز است. همکاری که در اسرع وقت یک طرح آماده را چاپ نماید و یا اینکه یک طرح جدید را سریع و با کیفیت بالا آماده چاپ کند. پیشنهاد ما برای این همکاری عالی تیم گرافیک است. اما چرا؟


اصول ساخت کارت ویزیت

قبل از هر چیزی باید شما را با اصول ساخت کارت ویزیت آشنا کنیم. برای ساخت یک کارت ویزیت عالی باید یک نرم‌افزار ویرایش عکس بلد باشید و احتمالا بهترین گزینه فتوشاپ است. اما جدای از بحث نرم‌افزاری اصول دیگری هم هستند که در ساخت کارت ویزیت می‌بایست رعایت شوند.

·        ارائه اطلاعات مناسب و کافی برای مشتری

·        انتخاب جنس کاغذ مناسب

·        استفاده از فونت های جذاب

·        درج لوگو

·        درک نیازهای مشتری از یک کارت ویزیت

·        کیفیت چاپ

رسیدن به همه این خواسته‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود، جز با همکاری با یک تیم حرفه‌ای طراحی و چاپ کارت ویزیت که هم تجربه بالایی در این زمینه داشته باشد و هم خدمات خود را با قیمت مناسب عرضه کند.


شما از یک تیم گرافیکی برای ساخت و چاپ کارت ویزیت چه انتظاری دارد؟

کارت ویزیت هم باید جذاب باشد، هم خیلی سریع آماده شود و هم کیفیت بالایی داشته و نشان دهنده پرستیژ برند شما باشد. تمام این ویژگی‌ها از ملزوماتی است که در انتخاب یک تیم گرافیکی همراه برای چاپ و آماده‌سازی کارت ویزیت و سایر ملزومات یک برند لازم است. البته قرار نیست برای چنین خدماتی هزینه‌های سرسام‌آوری هم بپردازیم. با این حساب ارزان بودن و به صرفه بودن را نیز باید به ویژگی‌های لازم برای انتخاب یک تیم گرافیکی در زمینه چاپ کارت ویزیت اضافه کنیم.

تبلیغات در دنیای مدرن امروز مانند یک شمشیر دو لبه عمل می‌کند. هر چند همه ما از تبلیغات به دنبال رسیدن به مشتریان بیشتر و فروش بهتر هستیم، اما یک اشتباه استراتژیک ممکن است همین تبلیغاتی را که با هزینه قابل توجه انجام شده، تبدیل به یک نمره منفی بزرگ کرده و مشتریان از آن بر علیه خود ما استفاده نمایند. اتفاقی که این روزها به وفور شاهد آن در بازار هستیم. یکی از این اشتباهات نیز در زمینه چاپ کارت ویزیت و سایر روش‌های تبلیغاتی کلاسیک انجام می‌پذیرد.

احتمالا شما هم با ما هم نظر هستید که یک کارت ویزیت بی‌کیفیت، زشت و بدقواره علاوه بر اینکه هیچ مشتری را به سمت شما نخواهد کشاند، بلکه حتی می‌تواند این بدسلیقگی را عاملی برای اجتناب مشتریان از استفاده دوباره از خدمات نماید. اتفاقی که برای خیلی از کسب و کارها رخ می‌دهد. با این حساب این قدم از تبلیغات را که هر چند با هزینه‌های بسیار کمی می‌توان انجام داد نباید دست‌کم بگیریم. حالا ببینیم که اعضای حرفه‎ای تیم گرافیک چه دستاوردها و مزیت‌هایی را به عنوان همکار گرافیکی برای ما به ارمغان آورده‌اند.



گارانتی کیفیت

اگر به صفحه گارانتی چاپ مجدد محصولات در سایت تیم گرافیک بروید می‌توانید مواردی که شامل گارانتی می‌شود را مطالعه کرده و به یک مزیت بسیار بزرگ در همراهی با این تیم برسید. از روی هم نخوردن رنگ‌ها در هنگام چاپ گرفته تا لکه‌ها و خرابی برش همگی توسط این تیم گارانتی می‌شود تا شما با خیال راحت نسبت به کیفیت کار همکاری خود را آغاز کنید. ارائه گارانتی در خدمات چاپ البته چیز تازه‌ای نیست و خیلی از مغازه‌های موجود در سطح شهر نیز در صورت خرابی چاپ آن را برای ما عوض می‌کنند. اما ارائه گارانتی برای برخی از شرایطی که در تیم گرافیک به آنها اشاره شده به این راحتی‌ها به دست نخواهد آمد و نشان از تجربه بالا و اطمینان آنها نسبت به کیفیت نهایی کار است.


خدمات چاپ سریع و ارسال رایگان

وقتی از قبل طرح کارت ویزیت آماده است و نیاز به طراحی هم ندارد، تنها کاری که باید بکنید یک تماس با مجموعه تیم گرافیک و ارسال طرح کارت از طریق شبکه‌های پیام رسان است. در کمترین زمان ممکن می‌توانید کارت ویزیت‌های مورد نیاز خود را تحویل بگیرید. پیک در کمتر از چند ساعت می‌تواند این کارت‌ها را در اختیار شما قرار دهد. اتفاقی که این روزها تبدیل به یکی از نیازهای اصلی بسیاری از مجموعه‌ها شده است. هیچ چیزی بدتر از این نیست که وقتی مشتری درخواست کارت ویزیت داشته و شما تمام کرده باشید.


هزینه‌های شفاف و از پیش تعیین شده

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که در تیم گرافیک توجه خود را ما را نیز به خود جلب کرد، شفافیت کامل این مجموعه در زمینه تعیین هزینه‌ها بود. شما می‌توانید با ورود به سایت این مجموعه و در ‌بخش هزینه‌ها، قبل از نهایی کردن هر سفارشی تمام هزینه‌ها را مشاهده کنید. اتفاقی که معمولا در بسیاری از تیم‌های گرافیکی به این صورت رخ نداده و شما بعد از سفارش و چندین مرحله صحبت تازه متوجه هزینه‌هایی می‌شوید که با نظر شما نیز ممکن است فاصله زیادی داشته باشد. به صورت کلی خود ما عادت داریم که از شفافیت در هزینه‌ها در هر خدمتی و هر کسب و کاری استقبال کنیم. اکثر کاربران نیز همین روحیه را دارند. اگر شما نیز قبل از سفارش چاپ کارت ویزیت به دنبال مشاهده شفاف هزینه‌ها هستید، تیم گرافیک را جستجو کنید.


اپلیکیشن کاربردی تیم گرافیک

چه چیزی بهتر از اینکه شما یک اپلیکیشن اندرویدی را در گوشی خود نصب کرده و از وکتورها و المان‌های آن برای طراحی کارت ویزیت کسب و کار خود استفاده کنید. یکی از اصلی‌ترین چالش‌های طراحی کارت ویزیت عدم همخوانی طراحی صورت گرفته با سلیقه و نظر کارفرماست. این چالش با طراحی‌ یک نرم افزار بسیار ساده اما حرفه‌ای توسط تیم گرافیک کاملا برطرف شده است. شما می‌توانید با دانلود این نرم افزار به راحتی تمام نظرها و سلیقه‌های خود را برای طراحی در نظر گرفته و با مشاوره‌های لازم در کمترین زمان بهترین کارت ویزیت را داشته باشید.


ضمانت کمترین قیمت چاپ در ایران

همچنین شما می‌توانید تمام نیازهای خود برای چاپ کارت ویزیت را با قیمت‌های بسیار ارزان و مناسب در این مجموعه انجام دهید. ارائه خدمات با کیفیت بالا اما با قیمت مناسب یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایی است که در هر نوع خدمتی به دنبال آن هستیم. در زمینه چاپ کارت ویزیت نیز همین چالش وجود دارد. یا خدمات خیلی ضعیف و بی‌کیفیت ارائه می‌شوند و یا اینکه هزینه‌ها خیلی بالاست. در تیم گرافیک می‌توانید هر دو این شرایط را به بهترین شکل در اختیار داشته باشید. مثلا کارت ویزیت ساده یکرو 1000 عددی را تنها با قیمت 133000 تومان می‌توانید از خدمات این مجموعه دریافت کنید.



اهمیت کارت ویزیت در برندسازی

خیلی از کسب و کارها با این دید که دیگر زمان داشتن کارت ویزیت تمام شده و این روش تبلیغاتی در حال حاضر پاسخگوی نیازهای جامعه نیست، خود را از یکی از ارزان‌ترین و جذاب‌ترین روشهای برند‌سازی دور می‌کنند. داشتن کارت ویزیت خیلی هزینه زیادی برای هر کسب و کاری به دنبال نخواهد داشت اما همین کارت ویزیت ساده می‌تواند در برند‌سازی تبدیل به یک معجزه شود.

اگر شما یک طراحی درست داشته و بتوانید نظر مشتری را در همان دید اول به کارت ویزیت خود جلب نمایید، اتفاق‌های بسیار خوبی در برندسازی برای شما رخ خواهد داد و خیلی زود در میان مشتریان خود شناخته شده خواهید شد. اتفاقی که تنها با همکاری با یک تیم با تجربه و حرفه‌ای رخ خواهد داد. تیم گرافیک با داشتن 15 سال سابقه فعالیت می‌توانید این اتفاق جذاب را برای شما رقم بزند. فراموش نکنید که هر روش تبلیغاتی جایگاه خاص خود را داشته و عدم استفاده از یک روش ممکن است شما را از سایر رقبا دور نگه دارد.

 


فرم ارسال نظر