» خرید سالت و نکات قابل توجه

خرید سالت و نکات قابل توجه

با این که پاد‌سیستم‌ها و سالت نیکوتین که در واقع مایعی است که برای ویپینگ با آن در داخلش ریخته می‌شود نسبت به ویپ و جویس در بازار جدیدتر هستند، روز به روز بر محبوبیت‌ آن‌ها اضافه می‌شود. اما واقعا چرا سالت ها محبوب هستند؟ بیشتر این محبوبیت به ساختار شیمیایی آنها برمی‌گردد. در ادامه با سالت بیشتر آشنا می‌شویم و نکات کاربردی بسیاری را متوجه می‌شویم. با ما همراه باشید.


نیکوتین سالت چیست؟

از یک نگاه شیمیایی نیکوتین سالت ترکیب نیکوتین با یک اسید ارگانیک مانند اسید بنزوئیک یا اسید مالیک است. به عبارت دیگر نیکوتین سالت همان فرم شیمیایی دیگری از نیکوتین در ترکیب با PG/VG هستند. با اینحال، تفاوت سالت نیکوتین با نیکوتین خالص تنها در ساختار شیمیایی نیست بلکه در تجربه‌ای است که به استفاده‌کنندگان ارائه می‌دهد. با توجه به این که اسیدیته سالت‌ها پایین‌تر (در حدود PH ۵) است، سازگاری آنها با بدن انسان بیشتر است. و به عبارت دیگر کشیدن سالت باعث اذیت شدن گلوی شما نمی‌شود.

تفاوت سالت با جویس چیست؟

اول از همه دستگاهی که با آن سالت را مصرف می‌کنیم با جویس متفاوت است. برای کشیدن سالت از پادسیستم استفاده می‌کنیم و برای کشیدن جویس ویپ به کارمان می‌آید. البته از دستگاه‌های دیگری مثل سیگار الکترونیکی نیز برای کشیدن سالت استفاده می‌شود. اما تفاوت اصلی در این است که مقادیر نیکوتین سالت نسبت به جویس بیشتر است و این برای کسانی که می‌خواهند از سیگار دور شوند یا به طور کامل آن را کنار بگذارند بسیار مناسب است. همچنین جذب نیکوتین نیز در ویپینگ با سالت بالاتر است. در صورتی که شما قبلا از ویپ و جویس استفاده کرده‌اید، دلایلی وجود دارد که شاید باعث شود به استفاده از سالت روی بیاورید:

-         با استفاده از ویپ و جویس در کنار گذاشتن سیگار موفق نبوده‌اید

-         نیاز به نیکوتین بالاتری دارید بدون این که گلویتان اذیت شود و حس ناخوشایند به شما دست دهد

-         می‌خواهید زمانی که در محل‌های عمومی و شلوغ به ویپینگ می‌پردازید دود کمتری تولید شود

-         می‌خواهید مایع کمتری مصرف کنید – در واقع این یکی می‌تواند به این معنی باشد که استفاده از سالت نیکوتین به صرفه‌تر از گزینه‌های دیگر است چرا که مجبور نیستید زود به زود آن را بخرید

 مزایا و معایب سالت

قبل از این که به ادامه بحث بپردازیم بد نیست به شکل کلی نگاهی به مزایا و معایب سالت نیکوتین پاد سیستم‌ها بیندازیم

مزایا

-         کام نرم و اذیت نکردن گلو

-         مصرف کمتر مایع از آنجا که تولید بخار/دود نیز کمتر است

-         ماندگاری بیشتر

-         نیکوتین بالاتر

-         کاربرپسند بودن: با توجه به این که کار با پاد سیستم‌ها ساده‌تر از ویپ‌ها است

-         دنگ و فنگ کمتر

-         جمع و جور تر بودن: سالت‌ها نسبت به جویس‌ها فضای کمتری را می‌گیرند و می‌توان آنها را به راحتی در جیب به همه‌جا حمل کرد

معایب

-         سالت کمی گران است

-         برای تولید دود زیاد خوب نیست و برای دستگاه‌های ولتاژ پایین‌تر مناسب است

-         تنوع طعم‌ها در آن شاید کمی کمتر از جویس باشد

-         ممکن است همچنان در صورتی که شدت نیکوتین برای شما زیاد باشد گلویتان را بزند و باید دنبال میزانی از نیکوتین بگردید که برای شما مناسب است

 

 

تنوع و انواع سالت‌ها

همانند جویس‌ها، سالت نیز می‌تواند تنوع بسیار زیادی داشته باشد. اول از همه سالت‌ها می‌توانند مقادیر مختلفی از نیکوتین را داشته باشند، از جمله: ۲۴، ۲۵، ۳۰، ۳۵، ۴۸ و ۵۰. همچنین سایزها و مقادیر مختلفی از سالت وجود دارد. مثلا: ۳۰، ۶۰، ۱۰۰، و ۱۲۰ میلی‌گرم. سالت‌ها طعم‌های مختلفی دارند که در چهار دسته‌ی اصلی قرار می‌گیرند: طعم‌های تنباکویی، یخی، میوه‌ای و دسری. از جمله‌ی طعم‌های تنباکویی می‌توان به طعم‌های سیگار،‌ سیب تنباکو، تنباکو کارامل، تنباکو خشک، تنباکو و عسل و قهوه، و ... اشاره کرد. طعم‌های میوه‌ای شامل طعم‌های بسیار متنوع از جمله: توت‌فرنگی، کیوی،‌ آلوئه‌ورا، انبه، هلو، سیب،‌ لیمو، تمشک، لیموناد، آناناس، انواع طعم‌های نعناع، و ترکیب‌هایی از این‌ها می‌شوند. سالت نیکوتین یخ معمولا هر یک از طعم‌های گفته شده به همراه یخ و یک خنکی در طعم خواهد بود. سالت‌های دسری نیز شامل طعم‌های دسری مثل وانیل، شیر دارچین، انواع تارت‌ها، مارشملو توت‌فرنگی، انواع کیک و ... می‌شوند. سالت نیکوتین‌ها توسط برندهای مختلفی در سراسر جهان تولید می‌شوند که از جمله‌ی آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         Ripe Vapes

-         Black Note

-         VGOD

-         MONSTER

-         NASTY

-         BLVK

-         Dr. Vapes

-         I LOVE SALT

-         …

فروشگاه بزرگ پاپیون اکسسوری با انواع و اقسام سالت نیکوتین و جویس و با بهترین قیمت‌ها، و بالاترین کیفیت و ارسال سریع در خدمت شما عزیزان است.

 

فرم ارسال نظر