» پارک آبی وایلد وادی یا پارک آبی آتلانتیس دبی؟

پارک آبی وایلد وادی یا پارک آبی آتلانتیس دبی؟

پارک آبی وایلد وادی دبی یا پارک آبی آتلانتیس دبی؟ انتخاب شما کدام است؟ با ما همراه باشید تا به معرفی هر دو پارک آبی پرطرفدار دبی و مقایسه آن ها بپردازیم.

در پارک های آبی بازی های پر هیجان را ترجیح می دهید یا تفریحات آرامش بخش را؟ اصلا علاقه ای به ورزش ها و بازی های آبی دارید؟ قصد داریم در این مقاله سری به پارک های آبی وایلد وادی و آتلانتیس بزنیم و شما را با بازی های مفرح و امکانات تفریحی آن ها آشنا کنیم تا در سفر به شهر زیبای دبی، نسبت به علایق خود یکی از پارک های آبی را انتخاب کنید. اگر شما هم دچار تردید شده اید که بین پارک آبی وایلد وادی یا آتلانتیس کدام یک را انتخاب کنید، ما در ادامه به شما کمک خواهیم کرد که علاوه بر انتخاب یکی از این پارک ها، به راحتی بلیط بازی های آن را از سایتی معتبر تهیه کنید.

می خواهیم به شهر پارک هایی آبی مدرن و زیبا سری بزنیم. شهری که با وجود کویری بودن، بهترین پارک های آبی جهان را در بر گرفته است. این شهر مهیای رقم زدن روزی شاد و مفرح برای شما و همراهانتان می باشد. اگر در سفر خود به دبی، یک روز خود را در پارک های آبی آن نگذرانید، بخش مهمی از سفر خود را از دست داده اید. حال سوالی که پیش می آید این است که کدام پارک آبی محیطی زیباتر دارد؟ بازی های کدام یک هیجان انگیزتر است؟ کدام یک از این پارک ها مناسب کودکان می باشد؟ در این مطلب به تمامی پرسش های شما عزیزان پاسخ خواهیم داد و به شرح هر دوی این پارک ها می پردازیم تا پیش از سفر بتوانید پارک آبی مورد نظر خود را انتخاب کنید.


پارک آبی وایلد وادی (Wild wadi Waterpark)

آماده تجربه یک روز سرشار از هیجان هستید؟ قرار است آدرنالین خونتان به مقدار زیادی در پارک سحرآمیز وایلد وادی بالا برود. این پارک به حدی شما را به وجد می آورد که در لحظه ورود انتخاب یک یا چند بازی برایتان امری غیر ممکن خواهد بود. طراحی این پارک بر اساس افسانه قدیمی سند باد بوده و موجب شده که این پارک جایزه بهترین طراحی را به خود اختصاص دهد. با وجود قدمت 10 ساله پارک وایلد وادی، هنوز هم انتخاب اکثر گردشگران، این پارک می باشد که در خیابان جمیرا و ما بین هتل جمیرا و هتل برج العرب واقع شده است. امکان سرد و گرم کردن آب در فصول مختلف، تنوع بازی برای کودکان و بزرگسالان، دارا بودن چندین رستوران و فروشگاه، همگی موجب جذب گردشگران بسیاری در سراسر جهان شده است (بلیط پارک آبی وایلد وادی). ما در این مطلب به معرفی بهترین قسمت های این پارک پرداخته ایم تا هیچ یک از بخش های این پارک سحرآمیز را از دست ندهید.


سرسره سقوط آزاد جمیرا (jumeirah sceirah)

آیا دوست دارید سرسره ای با ارتفاع 32 متر، آن هم بر روی آب را تجربه کنید؟ از بالا رفتن آدرنالین خونتان لذت می برید؟ اگر پاسختان به این سوال ها مثبت است، این سرسره مناسب شما خواهد بود. جمیرا اسکرا بلندترین و سریع ترین سرسره با ارتفاع 32 متر و سرعت 80 کیلومتر بر ساعت می باشد. اوج لذت سرسره سواری بر روی آب را در این سرسره تجربه کنید. طرفداران این سرسره به حدی است که باید در صف های طولانی جهت تهیه بلیط بایستید. اما ما در ادامه راهی آسان تر جهت تهیه این بلیط ها را به شما معرفی می کنیم.


برج سورج (Burj Surj)

وقت آن است که با برج سورج شجاعتتان را اثبات کنید. این سرسره مارپیچ هیجان انگیز، با شتاب شما را بارها چرخانده و سپس به درون استخر آبی قرار گرفته در پایین برج پرتاب می کند. اگر مایلید که با دوستان و همراهانتان یک بازی را انتخاب کنید، برج سورج را به شما پیشنهاد می کنیم، زیرا می توان این بازی را در گروه های 2 تا 5 نفره تجربه کرد.


مستر بلسترز (Master Blasters)

به ترن سواری علاقه دارید؟ به هیجان چطور؟ به نظرتان ترکیب ترن سواری در ارتفاع 15 متری به همراه سرسره آبی چگونه است؟ همه موارد ذکر شده را پس از قرار گرفتن بر روی یک تیوپ در این بازی تجربه خواهید کرد. صدای جیغ و فریادهای ناشی از هیجانی که در این بازی به گوش می رسد، بیشتر از سایر بازی ها بوده که دور از ذهن نیز نمی باشد.


سفر به رودخانه جوها

شاید بازی های پر هیجان شما را به وجد نمی آورد و به دنبال مکان تفریحی می گردید که لحظاتی را در آرامش سپری کنید. اگر فکر می کنید که در این پارک چنین بخشی وجود ندارد، سخت در اشتباهید. رودخانه جوها دقیقا همان جایی است که می توانید آرامش واقعی را در آن تجربه کنید. این رودخانه 360 متری با چرخاندن شما دور تا دور پارک آبی وایلد وادی، امکان تماشای آبشارهای متعدد را به شما می دهد. در این رودخانه می توانید هم به صورت تک نفره و هم خانوادگی روی رودخانه شناور شوید. حتی این امکان را دارید که کودکانتان را به این آرامش دعوت کرده و با خود همراه کنید، البته باید بسیار مراقب کودکانتان باشید.


Juha’s Dhow and Lagoon

آیا نگران این هستید که کودکانتان از این پارک آبی لذت نمی برند و بازی های مناسب سن آن ها در این پارک وجود ندارد؟ این فکر را از خود دور کنید، زیرا در این پارک آبی بیش از صد نوع فعالیت ها و بازی های آبی طراحی شده و کودکانتان به اندازه شما از این پارک لذت خواهند برد. قطعا فرزندانتان با مشاهده سرسره های آبی و تفنگ های آب پاش، در زمان غرق شده و لحظاتی پر از هیجان را در این پارک می گذرانند.

در پارک وایلد وادی امکاناتی مناسب بانوان باردار و افراد معلول، رستوران های متعدد نظیر آشپزخانه خانوادگی جوهاس، اسموک هاوس، پیتزا ریپتاید و کافه شاه بندر قرار گرفته که تمامی این امکانات روزی فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورند. همچنین می توانید از سایتی معتبر و ایرانی بلیط های خود را تهیه کنید و با آرامش خاطر به سفر بپردازید. در ادامه پارک آبی آتلانتیس را هم معرفی خواهیم کرد و تصمیم نهایی در انتخاب را به شما می سپاریم.


پارک آبی آتلانتیس دبی (Atlantis Waterpark)

خود را برای خوشگذرانی در یکی از محبوب ترین پارک های آبی دبی آماده کنید. این پارک نیز همانند پارک آبی وایلد وادی، گردشگران بسیاری از هر سن و سالی را به خود جذب کرده است. برای گذراندن روزی سرشار از هیجان در پارک آبی آتلانتیس باید به سمت پالم جمیرا روانه شوید. ذکر مساحت 141 هکتاری این پارک آبی خالی از لطف نیست. وجود پارک آبی کودکان و سواحل زیبا در این پارک، در کنار سرسره های متعدد هیجان انگیز، این پارک آبی را منحصر به فرد کرده است. طراحی ویژه و خاص این پارک آبی، شاید شما را به یاد معبد مایاها در مکزیک بیاندازد (بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی). در زیر به معرفی بازی ها و مکان های تفریحی این پارک بی نظیر می پردازیم تا تصمیم گیری برایتان تسهیل شود.


بازی ها و سرسره های پارک آبی آتلانتیس

سرسره رقابت (Slitherine): اگر اهل رقابت با دوستان خود هستید، این سرسره را حتما امتحان کنید. در این سرسره به طور همزمان با دوستانتان شروع به حرکت کرده و پیش از پرتاب شدن به درون استخر، سرعت شما به وسیله مانیتورهای هوشمند اندازه گیری شده و در اختیار شما قرار داده می شود تا برنده را مشخص کنید.

سرسره ایمان (The Leap of faith): با مشاهده عکس های این سرسره نیز آدرنالین خونتان بالا می رود، حال خود را در این سرسره تصور کنید. پس از سوار شدن این سرسره و رفتن به سمت پایین به یک تونل شیشه ای وارد خواهید شد که در اطرافتان چندین کوسه و ماهی قرار گرفته است.

سرسره انتقام خدای دریا (Poseidon’s Revenge): در پارک آتلانتیس نیز سرسره سقوط آزاد وجود دارد که اسم آن نیز هیجان انگیز به نظر می رسد. چشم های خود را ببندید و خود را در این سرسره رها کنید و لذت این سقوط آزاد را بچشید.

ترن آبی (water coasters): در پارک آبی آتلانتیس همانند پارک آبی وایلد وادی می توانید ترن هوایی را در آب تجربه کنید. امتحان کردن این بازی در فضای جذاب قطعا هیجان انگیز و کمی ترسناک به نظر می رسد.

رودخانه خروشان (Rapid River): وقت آن است که بر روی یک تیوپ سوار شوید و با جریان شدید آب تقریبا 1.4 کیلومتر به دور این پارک آبی به تفریحی پر از هیجان بپردازید.


بخش ویژه کودکان ( Splashers Play Area For Kids)

در این پارک مکانی برای کودکانتان طراحی شده که با بیش از 14 سرسره و امکانات تفریحی، سفری به یاد ماندنی را برای کودکانتان رقم خواهد زد. توجه کنید که در این بخش تنها کودکانتان با قد زیر 120 سانتی متر به همراه خانواده می توانند وارد شوند.


آکواریوم

به شما توصیه می کنیم لحظاتی را به تماشای این آکواریوم جذاب بگذرانید. تماشای 65000 موجود دریایی در این آکواریوم تداعی کننده دریای خلیج فارس بوده و شما را به عمق دریا خواهد برد.


بخش دلفین ها

علاوه بر بخش ویژه کودکان و آکواریوم، می توانید کودکان خود را به بخش دلفین ها ببرید تا از تماشای این موجودات باهوش به وجد آمده و لذت ببرند.


تفریح در سواحل خصوصی

قرار داشتن ساحل خصوصی بزرگ پوشیده شده از شن های سفید، از دیگر مکان های تفریحی این پارک است که به شما پیشنهاد می کنیم. شما همراهان عزیز می توانید به فعالیت هایی نظیر والیبال ساحلی، شنا، حمام آفتاب و جت اسکی در این ساحل تمیز و درخشان بپردازید و سفر خود را بیش از پیش خاطره انگیز کنید.

وجود بهترین مراکز خرید در این پارک و 16 رستوران، روز بی نظیر شما را تکمیل می کند. پس از انجام بازی های متنوع می توانید خریدی لذت بخش را در این مراکز تجربه کنید و سپس خود را به یک وعده غذایی عالی مهمان کنید. تهیه بلیط این مکان های تفریحی ذکر شده از یک سایت معتبر و حتی گاها تخفیف دار، سفر شما را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل خواهد کرد.


خرید بلیط بهترین پارک های آبی دبی

اکنون که با انواع تفریحات این دو پارک آشنا شدید، پارک وایلد وادی یا آتلانتیس را انتخاب می کنید؟ هر دوی این پارک ها امکانات تفریحی بی نظیری دارند که در آن می توانید یک روز خود را در کنار خانواده یا دوستانتان فارغ از هر دغدغه ای به تفریح بپردازید. سایت معتبر و با سابقه درخشان dubaidiscount.ir در کنار شما خواهد بود تا با تهیه آسان این بلیط ها جای هیچ نگرانی برای شما باقی نماند. در این سایت پکیچ هایی قرار دارد که به شما عزیزان در صرفه جویی وقت و هزینه کمک خواهد کرد. سایت دبی دیسکانت بلیط های مورد نیازتان را با ارزان ترین نرخ روز به شما ارائه خواهد داد. 


فرم ارسال نظر