» با قابلیت جدید اینستاگرام استوری یک دقیقه ای آشنا شوید

با قابلیت جدید اینستاگرام استوری یک دقیقه ای آشنا شوید

حتما شما هم با قابلیت های استوری اینستاگرام آشنایی دارید. یکی از بخش های سرگرم کننده اینستاگرام، استفاده از استوری آن است. محدودیت زمانی این بخش از اینستاگرام 15 ثانیه بود؛ اما در آپدیت های جدید شما امکان قرار دادن استوری یک دقیقه ای اینستاگرام را دارید. اما چگونه در استفاده از قابلیت های این بخش از اینستاگرام پیشگام باشیم؟ برای آگاهی از این موضوع با ما همراه باشید.

چگونه استوری یک دقیقه ای بگذاریم؟

در این مطلب به صورت مختصر به بررسی استوری یک دقیقه ای اینستاگرام پرداخته ایم اما برای مطالعه کامل و جامع در این مورد توصیه می کنیم مطلب استوری یک دقیقه ای اینستاگرام در سایت فالوجت را مطالعه نمایید.

یکی از سوالاتی که در مورد استوری اینستاگرام، این است که چگونه می توانیم استوری های طولانی تر از 15 ثانیه را در استوری منتشر کنیم؟ در این قسمت مقاله قرار است به پاسخ این سوال بپردازیم.

برای انتشار ویدیوهای بیش از 15 ثانیه دو راه وجود دارد: اولین راه این است که توسط خود اینستاگرام یا اپلیکیشن های دیگر، ویدیو خود را به چند قسمت 15 ثانیه ای تقسیم کنید و بعد یک به یک آن را بارگذاری کنید. در این صورت پیشنهاد می کنیم مقاله گذاشتن فیلم بیشتر از 15 ثانیه در استوری اینستاگرام سایت فالوجت را مطالعه کنید. در این مقاله به شکل گام به گام و با توضیحات تصویری به معرفی اپلیکیشن های مختلف برای این کار و آموزش استفاده از آن می پردازد.

اما اگر قصد دارید، ویدیو خود را بدون تقسیم بندی و به شکل یک جا در استوری اینستاگرام بارگذاری کنید، اول از همه به یک نکته توجه کنید: این که این قابلیت در حال حاضر در مرحله آزمایش بوده و برای همه کاربران فعال نمی باشد اما شاید بتوان با استفاده از یک اپلیکیشن خارجی آن را فعال کرد.

اپلیکیشن پیشنهادی ما اینستندر است. مراحل فعال سازی آن به شرح زیر می باشد:

  1. در ابتدا می توانید این برنامه را از طریق لینک دانلود کنید.
  2. بعد از دانلود، در صفحه پروفایل خود، منوی برنامه را باز کنید.
  3. وارد بخش instander Settings شوید.
  4. بعد از آن وارد بخش Feed & Stories شوید.
  5. گزینه 60-second stories را فعال کنید.
  6. بعد از این کار شما تمام است. حالا می توانید از بخش استوری، استوری خود را بدون تقسیم شدن، بارگذاری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله با قابلیت جدید استوری یک دقیقه ای اینستاگرام آشنا شدیم و تمام نکات مورد نیاز برای یادگیری این موضوع را برای شما شرح دادیم. استوری بیش از 15 ثانیه در اینستاگرام قرار دادن از دو روش امکان پذیر است. اول تقسیم بندی ویدیو به ویدیو های 15 ثانیه ای که روش انجام آن را در مقاله مربوط به آن در سایت فالوجت توضیح دادیم. روش بعدی انتشار استوری یکپارچه یک دقیقه ای بود که با وجود جذابیت و نو بودن آن، در مرحله آزمایشی قرار دارد و احتمالا برای خیلی از کاربران هنوز فعال نیست. 


فرم ارسال نظر