» جدیدترین و کامل ترین تورهای نوروز فارا گشت

جدیدترین و کامل ترین تورهای نوروز فارا گشت

تعطیلات نوروز، سبب شده است که سفر های مردم رونق پیدا کند. این سفرها می تواند سفرهای داخلی به شهرهای داخل کشور و سفرهای خارجی به  کشورهای همسایه باشد. در فصل بهار آب و هوای بیشتر شهرهای کشور ایران، آب و هوای معتدل و مناسب برای سفر با تور نوروزی است.

 از شهرهای مهم برای سفرهای نوروزی میتوان به شهرهای کیش و چابهار و شیراز و قشم اشاره کرد. از کشورهای مهم برای سفرهای نوروزی می‌توان به کشورهای ارمنستان و گرجستان و وان ترکیه اشاره کرد. در ادامه متن به شماری از تورهای داخلی، ایرانگردی و خارجی مناسب برای تورهای نوروز که توسط آژانس فارا گشت اجرا می شوند، می پردازیم:

https://faragasht.com/nowruz-tour/

تورهای داخلی نوروز فارا گشت

تور های داخلی فارا گشت برای تعطیلات نوروز، مورد استقبال زیاد مردم قرار میگیرند که با درصد بالای رضایت مسافرین همراه بوده است. در ادامه متن، به برخی از شهر های مهم برای سفر در تعطیلات نوروز، می پردازیم.


تور نوروزی کیش

جزیره کیش، یکی از  جزیره های بزرگ و مهم خلیج فارس است که  سالانه مورد بازدید گردشگران ایرانی و خارجی قرار می گیرد. سواحل بیکران و زیبای خلیج فارس، وجود مراکز دیدنی بسیار و هتل های لوکس، سبب شده است که این جزیره، یکی از مقاصد مهم گردشگری باشد.

در فصل بهار این جزیره آب و هوای گرم و معتدل دارد که در سفرهای نوروز مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد. برای سفر به این جزیره می توان از طریق هایی با تور کیش نوروز اقدام کرد.


تور نوروزی قشم

جزیره قشم مانند جزیره کیش، یکی از جزیره های مهم خلیج فارس است. این جزیره در تعطیلات نوروزی و در فصل بهار، آب و هوایی گرم و معتدل دارد.

از مراکز دیدنی قشم می توان به دره ستارگان و جنگل حرا اشاره کرد. برای سفر به این شهر می توان از طریق راه های هوایی و زمینی اقدام کرد. تور قشم نوروز با قطار و هواپیما قابل اجرا است که همین مسله این تور را در اولیت انتخاب های عید قرار داده است.


تور نوروزی چابهار

شهر چابهار، یکی از شهرهای سیستان و بلوچستان است که در مجاورت دریای عمان قرار دارد. این شهر با داشتن مراکز جذاب طبیعی، مانند کوه های مریخی و تالاب لیپار و روستای درک سالانه مورد بازدید گردشگران ایرانی و خارجی زیادی قرار می گیرد.

چابهار در فصل بهار و در تعطیلات نوروز، آب و هوایی معتدل و نسبتاً گرم دارد. برای سفر به این شهر می توان  از طریق هواپیما با تور چابهار نوروز از تهران، شیراز و مشهد به صورت پرواز مستقیم اقدام کرد.


تور نوروزی یزد

شهر یزد یکی از شهرهای مرکزی ایران است که در بیشتر فصل های  سال، آب و هوای گرم و خشک دارد. از مراکز دیدنی شهر یزد می‌توان به مسجد جامع یزد، زیارتگاه چک چک، مجموعه امیر چخماق و آتشکده بهرام یزد، اشاره کرد.

در فصل بهار و در تعطیلات نوروز، آب و هوای شهر یزد معتدل و با گرمای بسیار مطبوع همراه است و یکی از شهر های مناسب برای سفر در تعطیلات نوروز است. برای سفر به این شهر می توان از  طریق تور یزد نوروز فارا گشت و به صورت هوایی و زمینی (هواپیما، قطار و اتوبوس) اقدام کرد.


تور نوروزی شیراز

یکی از مهمترین شهر های ایران که در فصل بهار مورد بازدید گردشگران ایرانی و خارجی قرار می گیرد، شهر شیراز است. شهر شیراز در فصل بهار، آب و هوای معتدل و عالی دارد. بهترین ماه برای سفر به این شهر، ماه فروردین اردیبهشت است.

از مکان های دیدنی شهر شیراز می‌توان به آرامگاه حافظ و سعدی و باغ بزرگ ارم و البته تخت جمشید و مقبره کوروش کبیر در پاسارگاد اشاره کرد. برای سفر به این شهر می توان با ارزان ترین قیمت از طریق راه های هوایی و زمینی با تور شیراز نوروز فارا گشت اقدام کرد.


تور نوروزی اصفهان

شهر اصفهان از شهرهای مرکزی کشور ایران است که در فصل بهار، به دلیل داشتن آب و هوای معتدل و وجود مراکز دیدنی بسیار، مورد بازدید گردشگران ایرانی و خارجی قرار می گیرد.

از مراکز دیدنی شهر اصفهان می توان به سی و سه پل، کاخ چهل ستون و میدان نقش جهان اشاره کرد. برای سفر به این شهر به راحتی و با قیمت خیلی ارزان می شود از طریق هواپیما و اتوبوس با تور اصفهان نوروز سفر فراموش نشدنی را رزرو کرد.


تور نوروزی بندر عباس

بندرعباس یکی از شهرهای جنوبی ایران است که در مجاورت خلیج فارس قرار دارد. این شهر  آب و هوای گرم و خشک دارد. در فصل بهار، آب و هوای این شهر، معتدل و نسبتاً گرم است. از مراکز دیدنی شهر بندرعباس می‌توان به معبد هندوهای بندرعباس و قلعه فین اشاره کرد.

شهر به دلیل مجاورت با خلیج فارس، از سواحل زیبا و دل انگیز بهره مند شده است. برای سفر به شهر بندرعباس می توان با تور بندرعباس نوروز که توسط فارا گشت اجرا می شود ثبت نام کرد.

تور نوروزی مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای شرقی کشور ایران است. وجود حرم امام رضا در این شهر، سبب شده است که سالانه مورد بازدید گردشگران ایرانی و خارجی در تمام فصول سال قرار گیرد.

در فصل بهار و در تعطیلات نوروز، این شهر آب و هوای معتدل و نسبتاً خنک دارد.  از  دیگر جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توان به آرامگاه نادرشاه افشار، آرامگاه فردوسی و موزه های آستان قدس رضوی اشاره کرد.

تور مشهد نوروز فارا گشت (هوایی و زمینی) از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی برای ایام عید است.


تور نوروزی سرعین و تبریز

شهر سرعین، شهری کوچک در توابع استان اردبیل است که به دلیل بهره مندی از چشمه های آب گرم فراوان، سالانه مورد بازدید توریست های بسیار فراوانی قرار می گیرد. این شهر در فصل بهار و ایام تعطیلات نوروز دارای آب و هوای بسیار مفرحی است.

از جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توان به روستای آلوارس، چشمه های آب گرم درمانی اشاره کر.د برای سفر به این شهر می توان از راه های زمینی و هوایی، با استفاده از قطار، اتوبوس و هواپیما، با تور سرعین نوروز اقدام کرد.

از طرفی شهر تبریز هم که به شهر فرهنگ و هنر مشهور است، به علت دارا بودن جاذبه های تاریخی و فرهنگی فراوان و همینطور آب و هوای مطبوع مورد علاقه گردشگران قرار گرفته است. بنابراین تور تبریز نوروز آژانس فارا گشت نیز یکی از گزینه های پیشنهادی برای سفر تعطیلات عید می باشد.

 

(برای اطلاعات بیشتر درباره مراسمات نوروز می توانید سایت https://www.un.org/ را نیز مشاهده کنید)

تور های خارجی نوروز فارا گشت

سفر به کشور های خارجی و استفاده از تور های خارجی ارائه شده توسط آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر، یکی از پیشنهاد های مسافرت در تعطیلات نوروز است. در ادامه متن، به برخی از تور های خارجی مناسب برای تعطیلات نوروز در کنار تور استانبول و آنتالیا نوروز، می پردازیم.


تور نوروزی ارمنستان

کشور ارمنستان از همسایگان شمالی کشور ایران است که در مجاورت دریای خزر است. از جاذبه‌های دیدنی این کشور می‌توان به مجسمه مادر ارمنستان ، دریاچه سوان و صومعه گغارد اشاره کرد. این کشور، از کلیساها و بازارهای قدیمی و بزرگ بهره مند شده است.

برای سفر به ایروان در تعطیلات نوروز می توانید هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی (بر اساس سلیقه و بودجه) با تور ارمنستان نوروز فارا گشت به این کشور زیبا اقدام نمایید.


تور نوروزی گرجستان

گرجستان یکی از همسایه های کشور روسیه و ارمنستان است که در مجاورت دریای سیاه واقع شده است. از مراکز مهم  و دیدنی این کشور می‌توان به صومعه گلاتی  و شهر غاری واردزیا اشاره کرد. این کشور دارای کلیسا های قدیمی و باستانی است که هر گردشگری را جذب خود می کند.

در فصل بهار و در تعطیلات نوروز آب و هوای  این کشور، نسبتا سرد است و سالانه مورد بازدید شمار زیادی از گردشگران ایرانی قرار می گیرد. برای سفر به این کشور پیشنهاد می کنیم که با تور گرجستان نوروز فارا گشت تجربه متفاوتی را در نوروز داشته باشید.


تور نوروزی وان

شهر وان یکی از شهرهای بزرگ در شرق کشور ترکیه است. یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران ایرانی است که می توان از راه های زمینی به این شهر سفر کرد. از مراکز دیدنی شهر وان می توان به قلعه وان و دریاچه وان اشاره کرد.

آب و هوای این شهر در فصل بهار، معتدل و کمی سرد است. دریاچه وان به عنوان بزرگترین دریاچه طبیعی در کشور ترکیه، در شهر وان واقع شده است. شهر وان دارای مراکز خرید و بازارهای بزرگ است و یکی از شهرهای محبوب ترکیه برای خرید است.

بهترین راه سفر و البته ارزان ترین روش ممکن برای دیدار از این وان ترکیه رزرو تور وان نوروز فارا گشت می باشد. این تورهای با قیمت های ارزان و اقامت در بهترین هتل ها اجرا می شوند.

 

تور نوروزی آنتالیا

درباره آنتالیا نیازی به صحبت نیست. مقصدی بسیار جذاب و زیبا و البته ساحلی که اکثر ایرانیان مشتری پر و پا قرص آن هستند. هتل های 5 ستاره لوکس با خدمات و امکانات فراوان، اقامتی بسیار دلنشین و جذاب برای مسافران رقم می زنند.

تور آنتالیا زمینی نوروز فارا گشت و البته هوایی با پروازهای خارجی و ایرانی آن هر سال جزو پرفروشترین تورهای نوروزی می باشد. که شامل برنامه های شاد و تفریحی مختص ایام عید خواهند بود.


تور نوروزی نخجوان

شهر نخجوان یکی از شهرهای کشور آذربایجان است. این شهر در فصل بهار، آب و هوای معتدل و نسبتاً سرد دارد و یکی از مراکز مهم برای سفر در تعطیلات نوروز است.

از مراکز دیدنی این شهر می‌توان به دریاچه باتابات و غار اصحاب کهف اشاره کرد. برای سفر به این شهر می توان از راه های زمینی و با اتوبوس و تور نخجوان نوروز که فارا گشت مجری اصلی آن است اقدام کنید.


تور نوروزی هند

هند، یکی از کشورهای پرجمعیت در جهان است که در قاره آسیا واقع شده است . در فصل بهار و تعطیلات نوروزی، این کشور آب و هوای معتدل و گرمی دارد.  از مراکز مهم دیدنی این شهر می‌توان به تاج محل و قلعه سرخ دهلی اشاره کرد.  این کشور از مراکز طبیعی دیدنی بسیاری بهره مند شده است که هر گردشگری را جذب خود می کند. برای سفر به کشور هند و بازدید از دهلی، آگرا و جیچور تور هند فارا گشت بهترین گزینه برای شما می باشد. چون چندین سال است که با بالاترین درصد رضایت مسافرین این تور را اجرا کرده اند.


تور نوروزی روسیه

روسیه یکی از بزرگترین کشورهای جهان است. این کشور بیشتر آب و هوای سرد و خشک دارد. این کشور از مراکز دیدنی و طبیعی بسیار زیادی بهره مند شده است. وجود کلیسا های قدیمی زیبا و کاخ های باستانی سبب شده است که این کشور یکی از زیباترین کشورهای جهان باشد.  

از مراکز مهم دیدنی این کشور می‌توان به میدان سرخ و کاخ پترهوف اشاره کرد.  این کشور (مسکو و سنت پترزبورگ) یکی از مقاصد مهم برای سفر در تعطیلات نوروز است که برای سفر به این کشور،  فقط می‌توان از راه‌ های هوایی با تور روسیه نوروز فارا گشت اقدام کرد.


تور نوروزی کربلا

کربلا یکی از شهرهای مهم کشور عراق است سالانه مورد بازدید گردشگران ایرانی و خارجی مسلمان قرار می گیرد. وجود حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در این شهر، سبب شده است که سالانه در مورد بازدید شمار زیادی از مردم قرار گیرد. حرم امام علی (ع) در نجف نیز از دیگر جذابیت های این سفر زیارتی است.

از دیگر مراکز دیدنی این شهر می توان به نهر علقمه و آرامگاه امیرکبیر اشاره کرد. این شهر در فصل بهار، آب و هوایی معتدل و نسبتاً گرم دارد و یکی از مقاصد مهم برای سفر زیارتی در تعطیلات نوروز است که می توان از راه های زمینی و هوایی به این شهر سفر کرد.

بنا بر تجربه چند سال گذشته، تور کربلا نوروز فارا گشت از پر طرفدارترین سفرهای زیارتی نوروز در ایران می باشد. که به صورت یک هفته اقامت و همراه با صبحانه و نهار و شام و مداح برای شما قابل اجرا شده است.

رزرو بهترین تورهای نوروزی با مجری مستقیم تور

همانطور که گفته شد، فصل بهار و تعطیلات نوروز یکی از زمان های مناسب برای سفرهای داخلی و خارجی است. وجود تعطیلات بسیار و آب و هوای معتدل بیشتر شهرهای داخلی و کشورهای خارجی سبب  شده است که فصل بهار و تعطیلات نوروز،  یکی از بهترین زمان های مسافرت باشد.

شما می توانید برای رزرو و خرید تور نوروزی داخلی و خارجی، با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت و کاملترین خدمات با آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر (https://faragasht.com) به عنوان مجری اصلی و مورد تایید سازمان گردشگری برای تورهای مسافرتی و گردشگری مشورت بفرمایید.

بهترین سفر نوروزی با تجربیات بسیار مفرح و هیجان انگیز برای شما اتفاق خواهد افتاد.

نظرات
arrow دکتر علی رحمانی
سلام عرض می کنم. مطلب بالا را مطالعه کردم بسیار خوب و شفاف درباره تورهای نوروز و سفرهای عید توضیح داده اید. واقعا انتخاب این همه مقصد جذاب برای تورهای داخلی و خارجی که در عید نوروز اجرا می شوند سخت است. فکر می کنم یک بار دیگر باید این مقاله را مطالعه کنم تا بتوانم تصمیم بگیرم عید نوروز به کدام تور با آژانس فارا گشت سفر کنم. با تشکر از وب سایت خوب شما بابت مطالب مفید و جذاب.
فرم ارسال نظر