» باکس گل تک شاخه رز جاودان برای روز ولنتاین

باکس گل تک شاخه رز جاودان برای روز ولنتاین

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با مزایای خرید گل رز جاودان برای روز ولنتاین و همچنین عوامل موثر بر قیمت این گل است. بدون شک یکی از روزهای بسیار مهم برای عشاق ولنتاین است ، که کادو از مهم ترین سنبل های این روز است. گل رز یکی از رایجترین هدیه هایی است که در این روز بین عشاق رد و بدل می شود که با طراحی باکس های رز، این هدیه خاص تر و با ارزشمندتر شده است.

قیمت باکس گل رز به عوامل مختلفی همچون نوع گل رز، جنس باکس، تعداد گل رز و نوع تزئینات باکس و .. بستگی دارد. از مهم ترین شاخصه های این گل این است که عمر آن طولانی تر از گل رزهای معمولی است و همین ماندگاری بالا در کنار زیبایی خاص آن سبب شده که این گل یکی از زیباترین هدیه های روز ولنتاین بشمار رود به گونه ای که امروزه گل رز جاودان را سمبل عشق ماندگار می شناسند.

حال اگر شما هم قصد خرید رز جاودان یک باکس گل رز کوچک و دوست داشتنی برای روز ولنتاین را دارید و می خواهید بدانید این گل ولنتاین چه ویژگی هایی دارد می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.


خرید گل رز جاودان

یکی از مهم ترین دلایلی که سبب شده گل، یک هدیه خاص و متمایز باشد، رایج بودن و در واقع بین المللی بودن این هدیه است چرا که در تمام کشورهای دنیا، هدیه دادن گل بسیار مرسوم و نماد عشق، محبت، دوستی، صلح و ... است. البته تنوع رنگ و مدل های گل، سبب شده که برای هر موقعیت و مناسبتی، گلی با رنگی خاص وجود داشته باشد. مثلا گل های رز سفید که نشاندهنده ی عشق پاک است عموما در عروسی ها و دستگه گل های عروس استفاده می شود و رزهای قرمز و ارغوانی که نشاندهنده ی عشق و دلیری و کشش و عشق بالای افراد به شخص خاصی است در روزهایی مثل ولنتاین بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی هدیه دادن گل چه در روز ولنتاین و چه روز مادر و تولدها سبب ایجاد صمیمیت در بین افراد می شود. اما تنها نقطه ضعف این هدیه، عمر کم گل ها است. این مشکل سبب شد شرکت های مختلف در سراسر دنیا تمام تلاش خود را به کار گیرند تا عمر گل ها را افزایش دهند و در این راه هم موفق شدند. این شرکت ها روشی خاص طراحی کردن که با آن، گل ها را مومیایی می کنند و با این کار، عمر گل ها را تا 3 تا 5 سال افزایش می دهند.

نکته ی قابل توجه این بود که خلاقیت این شرکت ها تنها در افزایش عمر گل ها نبود بلکه در زمینه بسته بندی و تزئینات و دیزاین گل هم خلاقیت منحصربه فردی نشان دادند که سبب شد امروزه هدیه های خاص و منحصربه فردی به بازار عرضه شود. به گونه ای که امروزه این گل ها مناسب هدیه دادن به هر شخص و در هر مناسبتی است.

ویژگی بارز دیگر این گل ها این است که این گل ها نیاز به نگهداری خاصی ندارند و فقط کافی است به دور از رطوبت، آب، نور مستقیم آفتاب، حرارت و آتش و شمع و همچنین گرد و خاک قرار گیرد.

خرید گل رز جاودان


باکس گل رز، زیباترین گل ولنتاین

همه می دانند که گل خصوصا از نوع رز، نماد عشق و محبت است به همین دلیل امروزه باکس گل رز به یکی از رایج ترین و زیباترین هدایایی تبدیل شده است که می توان با آن، عشق و محبت خود را به معشوق، ابراز کرد. با ورود رزهای جاودان به همراه باکس گل های شیک و متنوع، این هدیه برای ولنتاین و عشاق، خاص تر هم شده است.

البته در انتخاب رنگ گل و همچنین نحوه ی ارائه ی آن دقت داشته باشید. چرا که دریافت کننده ی این هدیه، با دیدن گل و باکس و نوع تزیین آن، متوجه نیت قلبی شما می شود. در واقع انتخاب و خرید گل رز جاودان برای روز ولنتاین دارای نکاتی است که یکی از مهم ترین نکات آن، رنگ گل رز است. عموما رنگ گل رز انتخابی برای روز ولنتاین، رزهای صورتی، قرمز و سفید می باشد.


خرید گل رز جاودان برای روز ولنتاین

شما می توانید رز ها با رنگ های مختلفی را برای هدیه دادن در این روز انتخاب کنید اما عموما رایج ترین رنگ گل روز در روز ولنتاین رزهای سفید و صورتی و قرمز می باشند. گل رز قرمز، نشان و نماد عشق واقعی و اشتیاق است و با هدیه دادن آن، وفاداری و احترام خود را نشان می دهید. گل رز سفید، نشان و نماد پاکی، خلوص نیت و پاکدامنی است. گل رز صورتی، نماد و نشان تشکر، سپاسگزاری و قدردانی قلبی و احساسات ملایم است.

البته پیشنهاد ما به شما این است که در باکس گل خود از ترکیب این چند رنگ استفاده کنید تا هم هدیه ی شما خاص تر و جذاب تر و منحصربه فردتر باشد و هم مفاهیم بیشتری را به معشوق برساند.

اما نکته ی دیگری که در زمان خرید گل ولنتاین باید به آن دقت داشته باشید تعداد گل ها است. در واقع تعداد گل های رزی که در یک دسته قرار دارند دارای معانی و نمادهای مختلفی هستند که این معانی عبارتند از:

خرید گل رز جاودان

·       رز تک شاخه یعنی اینکه عشق و احساس من فقط برای تو است.

·       3 شاخه رز یعنی دوستت دارم

·       5 شاخه روز یعنی عشق و دوست داشتن بی نهایت

·       12 شاخه رز یعنی عشق و محبت ما دو طرفه است.

·       36 شاخه گل رز نشان دهنده ی احساس عشق و وابستگی رمانتیک

·       99 شاخه گل رز یعنی عشق جاودانه و ابدی

·       365 شاخه گل رز یعنی اینکه هر روز به تو فکر می کنم و دوستت دارم.

البته شما می توانید تعداد گل ها را بر اساس اعدادی که دوست دارید یا نشانه خاصی برای شما دارد مثل ابجد اسم محبوبتان یا تاریخ روز آشناییتان یا روز تولد محبوبتان انتخاب کنید.

علاوه بر تعداد شاخه های رز، نحوه ی ارائه دادن گل در روز ولنتاین هم بسیار حائز اهمیت است که امروزه طراحی و عرضه ی انواع باکس های گل، این مشکل را هم برطرف کرده است. باکس گل رز جاودان کمک کرد که امروزه عشاق بتوانند بهترین و لوکس ترین و جاودانه ترین هدیه را به محبوب خود هدیه دهند. این باکس نه تنها سبب می شود گل ها در حین جابه جایی آسیب نبینند و همیشه باطروات باشند بلکه به گل ها جلوه ی زیباتری هم بخشیده است.

این باکس ها انواع بسیار متنوعی دارند که هر کدام از آن ها می توانند معنا و مفهومی خاص را به معشوق برساند. مثلا تزیین گل های رز در باکس های شیشه ای شیک و مینی مال می تواند نشان دهنده ی شفافیت احساس و علاقه ی شما باشد و همچنین زیبایی گل ها را به رخ بکشد. یا استفاده از باکس های چوبی می تواند حس نوستالژی بودن را بیان کند و اینکه عمیق بودن و زنده بودن عشقتان را به محبوب برساند. چرا که چوب یک موجود زنده است و همیشه می تواند حس زنده بودن و طراوت را با خود به همراه داشته باشد.

خرید گل رز جاودان


خلاقیت در تزیین و چیدمان گل ولنتاین

درست است که رز جاودان به همراه باکس های خود به اندازه ی کافی زیبا و خیره کننده است ولی بدون شک هر سورپرایزی نیاز به کمی خلاقیت دارد. لذا برای اینکه روز ولنتاین خود را به یک روز فراموش نشدنی تبدیل کنید بهتر است در زمان خرید گل رز جاودان کمی خلاقیت به خرج دهید. مثلا از ترکیب چند رنگ رز در باکس استفاده کنید یا نوشته ای به صورت نامه یا در پشت عکس و یا کارت پستال تبریک ولنتاین به همراه باکس گل به محبوب خود تقدیم کنید.


قیمت خرید گل رز جاودان برای ولنتاین

قیمت باکس گل رز جاودان به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این هدیه، نوع گل رز انتخابی است که این گل یک گل رز است یا گل هورتانسیا، گل رز از نژاد ایرانی است یا هلندی و یا گل رز ریز است یا درشت. این موارد سبب می شود که باکس گل دارای قیمت های مختلفی باشد. عامل دیگری که سبب اختلاف قیمت باکس رزهای جاودان می شود وارداتی بودن یا تولید داخل بودن این هدیه است. طبیعتا باکس های رز جاودان به دلیل تورم و نوسانات ارز، قیمت بالاتری از نمونه های مشابه داخلی دارند.

دیگر فاکتور تاثیرگذار بر قیمت این محصول، رنگ گلبرگ های گل رز جاودان است به این صورت که گلبرگ ها رنگارنگ هستند یا تک رنگ. جنس و متریال باکس گل رز جاودان، دیگر عاملی است که بر قیمت نهایی این محصول تاثیر می گذارد. علاوه بر این، کیفیت باکس هم بر قیمت تاثیر می گذارد هرچه باکس ها باکیفیت تر باشند و راه ورود هوا به داخل جعبه را کمتر کنند ماندگاری گل ها بیشتر می شود و طبیعتا بر قیمت نهایی این هدیه تاثیر می گذارند.

خرید گل رز جاودان

برای خرید گل رز جاودان هم می توانید به صورت اینترنتی و هم سفارشی اقدام نمایید. امروزه شرکت هایی در داخل کشور تاسیس شده اند که امکان ارسال این گل ها به خارج از کشور را هم دارند.


فرم ارسال نظر