» فارس تهویه نمایندگی پکیج بوتان در شیراز

فارس تهویه نمایندگی پکیج بوتان در شیراز

فارس تهویه نمایندگی پکیج بوتان در شیراز

شرکت ما به عنوان نمایندگی پکیج بوتان ارائه کننده بهترین مدل پکیج بوتان در شهر شیراز می باشد. مجموعه ما همچنین علاوه بر نمایندگی فروش محصولات بوتان به ارائه بهترین خدمات پس از فروش محصولات این شرکت با کیفیت بالا و قیمت مناسب مشغول فعالیت می باشد. بنابراین در صورتی که قصد خرید محصولات این شرکت دارید و یا نیاز به خدمات پس از فروش و تعمیرات دارید می توانید با ما تماس بگیرید. لازم است بدانید که پکیج دیواری بوتان 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش دارد که می تواند خیال هر مشتری و خریداری را تا حد بسیار زیادی راحت نماید.

 

آشنایی با برند و شرکت بوتان

در دهه 80 و سال ۱۳۸۰ شرکت بوتان برای آغاز فعالیت حرفه ای یک قرار داد همکاری در جهت مونتاژ قطعات پکیج با شرکت ایتالیایی ریللو به امضا رساند. این قرارداد در زمان بسیار مناسبی منعقد شد چرا که در این سال ها و در اوایل دهه 80 محصولات پکیج دیواری در ایران بسیار نو و جدید شناخته می شد. بر همین اساس برند شرکت بوتان توانست به خوبی از این فرصت و موقعیت زمانی استفاده کرده و پکیج دیواری بوتان را با کیفیت قابل قبولی عرضه و معرفی کند.

این معرفی به گونه ای انجام شد که در خیلی از واحد های جدید و نوساز و بخصوص مجتمع های مسکونی و آپارتمانی و حتی مجتمع های تجاری فقط از پکیج های دیواری بوتان استفاده می شد. اما بوتان باید خودش را با بروزرسانی های دنیا و صنعت جهان وفق داده و از تکنولوژی های جدیدتر جا نماند. لذا پکیج بوتان طی سال های بعد هماهنگ با اروپا تغییرات زیادی را اعمال کرد. نتیجه این تغییرات این بود که توانست در ایران به روز ترین و پیشرفته ترین پکیج دیواری را تولید و برای فروش و استفاده هموطنان به بازار عرضه نماید. 


انواع مدل های پکیج دیواری بوتان

محصولات پکیج بوتان در چندین طرح و مدل طراحی و تولید و عرضه شده است. محصولات پکیج دیواری بوتان در مدل های فن دار و مجهز به دو مبدل حرارتی می باشند. ادامه مطلب شما را با تمام پکیج دیواری تولید شده شرکت بوتان آشنا میکنیم که می توانید برای توضیحات بیشتر و آشنایی بیشتر با کارشناسان شرکت تماس بگیرید تا به شما اطلاعات اختصاصی هر کدام را بدهند.

 

1- پارما

•       مجهز به دو مبدل حرارتی می باشد

•       دارای 4 قطعه اصلی اروپایی است

•       پکیج پارما دارای 2 سایز 24 و 28 کیلو وات تولید می شود

 

 2- پاویا

مدل پاویا در چند سال اخیر از سوی شرکت بوتان تولید و برای فروش و مصرف به بازار ایران معرفی و عرضه شده است. این مدل هم اکنون فقط در یک سایز 24 کیلو وات تولید می شود. پکیج پاویا دارای قطعات به روز اروپایی می باشد که از جمله آن می توان به پمپ گراندفوس دانمارک ، شیر گاز تائیدیه ایتالیا و برد و فن ایتالیایی اشاره کرد. در کنار کیفیت بالای پکیج بوتان ، دستگاه ها به مدت دو سال گارنتی و ده سال تضمین تامین قطعات را دارند.

پرلا پرو

•       پکیج دیواری بوتان پرلا پرو مجهز به دو مبدل حرارتی تولید ایتالیا با کمترین میزان رسوبگیری است

•       مجهز به نمایشگر دیجیتال و عیب یاب تمام الکترونیکی می باشد

•       مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد اروپایی است.

•       دارای 3 سایز 24 ، 28 و 32 کیلو وات میباشد.

 

ورونا

•       پکیج دیواری بوتان ورونا مجهز به دو مبدل حرارتی است.

•       دارای نمایشگر دیجیتال و عیب یاب دیجیتال پیشرفته می باشد.

•       تمامی قطعات پکیج ورونا اروپایی با کیفیت بالا هستند.

 

مزایای استفاده از پکیج دیواری در منازل مسکونی و تجاری و سازمانی

مزایای پکیج دیواری موضوع دیگری است که معمولا برای افرادی که با آن آشنایی ندارد مورد سوال است. برای روشن شدن این موضوع لازم است یادآوری کنیم که پکیج دیواری دستگاهی است که به جای موتورخانه مرکزی شوفاژ استفاده می شود. این دستگاه وظیفه تامین آب گرم مصارف روزانه مانند شستشو یا بهداشت و حمام و ... را عهده دار است.

برهمین اساس شاید مهمترین مزیت آن تامین گرمایش مطبوع و برخورداری از آب گرم بهداشتی باشد. البته یادتان باشد اگر قصد خرید و نصب دارید باید هنگام نصب نکات زیادی را رعایت کنید.

کشور ما منابع غنی گاز دارد لذا شاید مصرف بهینه گاز در کنار کارایی و راندمان و عملکرد بالا از عوامل موثر در استفاده روز افزون از پکیج دیواری بخصوص در شرکت ها و دستگاه های اجرایی باشد.

 

سایر مزایای پکیج دیواری

  تامین گرمایش محیط و میزان آب گرم مصرفی هر واحد مسکونی به صورت مجزا امکان پذیر است

  صرفه جویی در هزینه و زمان راه اندازی موتورخانه مرکزی به علت عدم نیاز به موتورخانه.

   کارایی و عملکرد و راندمان بالاتر به نسبت موتورخانه مرکزی

   ایمنی بالا بدلیل وجود سنسور دود، سنسورهای آب گرم مصرفی

   ابعاد کوچک و نیاز نداشتن به فضای زیاد برای راه اندازی

   امکان تنطیم دما به اندازه دلخواه وجود دارد

  امکان کنترل آن از داخل ساختمان وجود دارد

   نیازی به هزینه شارژ ماهیانه و تعمیر و نگهداری نخواهید داشت

   نصب و راه اندازی آن زمان و هزینه زیادی نمی برد و آسان است

   سرویس نمودن و نگهداری از آن راحت است

 

برخی از دلایل استفاده از پکیج دیواری بوتان در واحدهای تجاری و منازل مسکونی

1-   ایمنی بالا در کنار عدم اشغال فضای زیاد

2-   مستقل بودن هر واحد مسکونی

3-   رضایتمندی مصرف کننده ها از عملکرد پکیج دیواری

 

نکات مختصری راجب نصب و نگهداری و عملکرد

یادتان باشد هنگام نصب پکیج دیواری به کمک یک دودکش مخصوص و کواکسیال (دو جداره) می توان علاوه بر خارج ساختن دود حاصل از کارکرد دستگاه از محیط به خارج هوای مورد نیاز دستگاه را تامین نمایید که این خود به معنای افزایش ایمنی برای مصرف کنندگان است. پکیج در حالت تابستانی نیاز به آب گرم دارد. این عملیات به صورت اتوماتیک انجام می شود . عملکرد پکیج در حالت زمستانی وظیفه متفاوتی دارد. چون علاوه بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتور و مدار های گرم کننده را نیز گرم نماید.

در انتها یادآور می شویم که اگر سوالی دارید میتوانید از کارشناسان بپرسید.


 http://farstahviyeh.ir/

تماس

تلفن: 38241156

همراه: 09177148335

آدرس

شیراز – چهارراه باهنر جنوبی به سمت چهار راه زندان ، نرسیده به پل قالیشویی نمایندگی بوتان

ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه : 8 تا 21

پنج شنبه : 8 تا 14

جمعه ها: تعطیل


فرم ارسال نظر