» از کجا تلویزیون ارزان بخریم؟

از کجا تلویزیون ارزان بخریم؟

با قیمت‌های سر به فلک کشیده لوازم خانگی در این روزها،‌ یافتن یک تلویزیون ارزان با طول عمر بالا بعید به نظر می‌رسد. این لوازم جزو اقلام حساس به شمار می‌روند که در خرید آن‌ها باید از فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید، درنتیجه برای خرید تلویزیون نمی‌توان به هر فروشگاهی که قیمت مناسب ارائه می‌دهد، اعتماد کرد. با این وجود، شما می‌توانید با استفاده از روش‌هایی که در این مطلب بیان می‌کنیم، تلویزیون مورد علاقه خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.


خرید تلویزیون ارزان قیمت از شهرهای مرزی

حتماً در بین خانواده و آشنایان دیده‌اید که برخی از افراد برای خرید ارزان‌تر یک جنس به شهرهای مرزی مراجعه می‌کنند. این روش از قدیم رایج بوده، چراکه اختلاف قیمت برخی از اقلام در شهرهای مرزی و شهرهای معمولی، بسیار زیاد است. اما خرید کردن در شهرهای مرزی صرفاً جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها، معایبی هم دارد.

خرید تلویزیون ارزان قیمت از شهرهای مرزی


نکته اول آن است که شما می‌خواهید با رفتن به شهرهای مرزی و خرید از آن‌ها، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. اما باید هزینه رفت و آمد را هم درنظر داشته باشید،‌ چراکه در بسیاری از مواقع، هزینه رفت و آمد با اختلاف قیمتی که بین دو شهر وجود دارد،‌ یکسان است. در این صورت شما تنها وقت خود را هدر می‌دهید، از لحاظ قیمتی هم هیچ سودی نخواهید کرد. نکته دوم آن است که برای خرید تلویزیون ارزان با طول عمر بالا از شهرهای مرزی، شما باید این قابلیت را داشته باشید که جنس‌های تقلبی را از جنس‌های اصل تشخیص دهید. گرچه کالاها در شهرهای مرزی قیمت بسیار مناسبی دارند، اما احتمال تقلبی بودن اجناس در این شهرها بسیار زیاد است.‌ درصورتی که با فروشنده کالا آشنایی نداشته باشید، احتمال تقلبی بودن کالا افزایش می‌یابد و در این صورت پس دادن یا تعویض آن از راه دور غیرممکن می‌شود.


خرید تلویزیون ارزان قیمت از فروشگاه‌های اینترنتی

همانطور که گفتیم درگذشته، زمانی‌که اینترنت آن‌چنان رایج نبود، بسیاری از افراد برای خرید لوازم مورد نیاز خود مسافت زیادی را تا شهرهای مرزی مانند بانه، طی می‌کردند تا خرید خود را با قیمت‌های مناسب‌تر انجام دهند. اما پیشرفت تکنولوژی و رواج اینترنت این فرصت را ایجاد کرده تا شما بتوانید بدون نیاز به طی کردن کیلومترها فاصله،‌ از داخل خانه خود، لوازم مورد نیاز خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

شاید اعتماد کردن به یک فروشگاه اینترنتی،‌ آن هم برای خرید کالاهای بزرگ مانند تلویزیون، ‌کمی سخت باشد. اما اگر شما بتوانید فعالیت این فروشگاه‌ها را به‌خوبی زیر ذره‌بین قرار دهید و اعتبارشان را بررسی کنید،‌ بدون شک خرید کردن از این طریق برای شما سودمند خواهد بود.


خرید تلویزیون ارزان قیمت از فروشگاه‌های اینترنتی 


برای خرید تلویزیون ارزان با طول عمر بالا از فروشگاه‌های اینترنتی، ‌در مرحله اول لازم است که اعتبار آن فروشگاه را به‌خوبی بررسی کنید. چراکه همه فروشگاه‌های اینترنتی قابل اعتماد نیستند و احتمال کلاهبرداری در این زمینه بسیار زیاد است.

تعداد محدودی از فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارند که نه‌تنها کلاهبردار نیستند،‌ بلکه نسبت به بسیاری از فروشگاه‌های حضوری، عملکرد بهتری ارائه می‌دهند. برای مثال، در یک فروشگاه اینترنتی معتبر، امکان بازگشت کالا درصورت خرابی وجود دارد. همچنین، خدمات پس از فروش و گارانتی هم ارائه می‌شود تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده از آ‌ن‌ها خرید کنند. درنتیجه، خرید تلویزیون از طریق فروشگاه‌های اینترنتی، دردسر خرید کردن به‌صورت حضوری را ندارد، فقط کافی است اعتبار آن فروشگاه را به‌خوبی بسنجید تا گرفتار کلاهبرداران اینترنتی نشوید.


فرم ارسال نظر