» چرا بعد از رنگ مو باید از ماسک مو بدون سولفات استفاده کنیم؟

چرا بعد از رنگ مو باید از ماسک مو بدون سولفات استفاده کنیم؟

در اکثر مواقع رنگ کردن موها، تاثیر منفی بر سلامت آن ها گذاشته و در صورت استمرار پیدا کردن دکلره و رنگ کردن، تار موها بسیار آسیب پذیر و شکننده خواهند شد. از این روی لازم است که حتما نگهداری و رسیدگی های پس از هر بار رنگ کردن مو را به شکلی جدی دنبال کرده و نسبت به این موضوع دقت و توجه کافی داشته باشید. یکی از موارد بسیار مهمی که در این میان می تواند کمک کننده باشد، استفاده از ماسک مو بدون سولفات برای موهای رنگ شده، به ویژه در فاصله کم پس از هر بار رنگ یا دکلره کردن مو است.


ماسک مو بدون سولفات

با توجه به تاثیر منفی سولفات بر سلامت موها و افزایش بار آسیب پذیری آن ها، پیشنهاد می شود که پس از رنگ کردن موها، حتما از ماسک مو بدون سولفات استفاده نمایید. به این شکل می توانید ضمن آن که خشکی موها را بهبود بخشیده و شرایط بهتری برای آن ها رقم می زنید، از طریق سولفات نیز آسیبی به موهای خود وارد نکنید.

در فروشگاه اینترنتی مو تن رو، امکان آن برای شما فراهم شده است که به راحتی نسبت به خرید ماسک بدون سولفات ارزان اقدام کرده و بهترین خرید اینترنتی را تجربه کنید.


مزایای استفاده از ماسک مو بدون سولفات پس از رنگ کردن موها

پس از آن که موهای خود را رنگ می کنید، نیاز به استفاده از محصولات مراقبتی و ترمیمی دارید. یکی از بهترین محصولاتی که به شما کمک می کند تا موهای خود را احیا کنید، ماسک موهای بدون سولفات هستند. اما ببینیم چرا؟


افزایش نرمی و لطافت موها

ماسک مو بدون سولفات، موجب نرمی و لطافت موهای شما خواهد شد. این در شرایطی که پس از رنگ کردن موها، اکثر اوقات با خشکی و شکنندگی آن ها روبرو هستیم، استفاده از ماسک مو، می تواند به بهترین شکل این مشکل را رفع کرده و موها نرم و لطیف شوند.


کاهش آسیب های ناشی از دکلره و رنگ کردن موها

به وسیله این ماسک موها، می توانید آسیب های ناشی از رنگ و دکلره کردن موها را به حداقل برسانید. پس از دکلره کردن، رنگدانه های مو باز شده و موهای بسیار آسیب پذیر می شوند. در این شرایط استفاده از محصولات دارای سولفات، بدترین تاثیر روی موها را خواهند گذاشت. به ویژه تا 3 روز پس از دکلره یا رنگ کردن موها، چنین آسیب پذیری وجود خواهد داشت. از این جهت اکیدا توصیه می شود که پس از دکلره و رنگ کردن موها، به هیچ وجه از ماسک موهای دارای سولفات استفاده نکنید. این باعث خواهد شد تا آسیب های وارد به تار موهای شما به مراتب بیشتر شود.


حالت دهی بهتر موها

پس از هر بار استفاده از ماسک مو بدون سولفات، حالت گرفتن موها راحت تر شده و می توانید فرم دلخواه را به موهای خود بدهید. خشکی و شکننده شدن موها پس از رنگ کردن باعث می شود که نتوانید به راحتی موهای خود را سشوار کشیده و حالت بدهید. در حقیقت اگر هم اصرار به انجام این کار داشته باشید، موهای شما به اندازه زیادی خرد شده و سلامت خود را در مجاورت حرارت از دست می دهند. استفاده از ماسک موی بدون سولفات، تحمل حرارت موها را بالاتر برده و به حالت پذیری بهتر آن ها نیز کمک می کند.


خرید کرم موی پنتن از مو تن رو

یکی از بهترین انواع محصولاتی که می توانید برای رسیدگی به موهای رنگ شده استفاده کنید، کرم موی پنتن است. کرم موی پنتن بدون سولفات و مخصوص موهای رنگ شده، به حفاظت از تار موها کمک زیادی کرده و موجب نرمی و لطافت آن ها می شود. شما می توانید با خرید کرم موی پنتن از مو تن رو، علاوه بر آن که از یک خرید اینترنتی سریع و راحت لذت ببرید، از کیفیت محصول و اصالت آن نیز مطمئن باشید.

 

بهترین شامپوی موی رنگ شده

بهترین شامپوی موی رنگ شده را باید قطعا شامپوهای بدون سولفات بدانیم. همین طور لازم است دقت داشته باشید که شامپو حافظ رنگ مو بوده و پس از استفاده آن، رنگ موهای شما حفظ شود. این در حالی است که استفاده از شامپوهای معمولی، ممکن است باعث کدری و کاهش درخشش و زیبایی رنگ موهای شما شود.

اگر چه شامپوهای دارای سولفات، اثر تمیزکنندگی بیشتری داشته و با کف کردن بیشتر، بهتر به شستشوی موها کمک می کنند، اما هرگز نمی توان از اثر منفی این ماده نیز غفلت کرد. عملکرد اصلی شامپوها کاهش کشش سطحی میان مایع شامپو و مو بوده که باعث می شود مواد شستشو دهنده شامپو به مراتب قوی تر تاثیر خواهد گذاشت. 

درست به همین دلیل است که استفاده از شامپوهای دارای سولفات، باعث می شود تا موها سریع تر تمیز شده و کف کردن شامپو نیز بیشتر باشد. اما با در نظر گرفتن مضرات استفاده از شامپوهای دارای سولفات، برای موهای رنگ شده، حتما تصمیم می گیرید که از این پس بعد از رنگ کردن موهای خود، از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید. به ویژه آن که استفاده از شامپوهای دارای سولفات، چربی طبیعی پوست سر را از بین برده و خشکی و شکنندگی بیشتری نیز برای موها به همراه دارد. در شرایطی که به تازگی موهای خود را رنگ کرده اید، استفاده از این شامپوها، باعث خواهد شد تا موهای شما آسیب بیشتری دیده و بیشتر مستعد خرد شدن باشند.


نتیجه گیری

با در نظر گرفتن این واقعیت که موهای رنگ شده و به طور ویژه موهای دکلره شده، خشک و شکننده شده و آسیب پذیر خواهند بود، لازم است که حتما برای نگهداری و رسیدگی به این موها، شرایط خاصی را در نظر بگیرید. از جمله محصولاتی که می تواند به ارتقای وضعیت سلامتی موهای رنگ شده کمک کند، می توان به انواع ماسک مو اشاره کرد. البته لازم است که حتما برای رسیدگی به موهای خود و بهبود شرایط آن ها، از ماسک مو بدون سولفات استفاده کنید. شما چه نظری در این باره دارید؟ مشتاق دریافت تجربه های شما در بخش نظرات وب سایت هستیم.


فرم ارسال نظر