» روش های خرید بلیط هواپیما یزد تهران

روش های خرید بلیط هواپیما یزد تهران

تهران از آن دسته شهرهایی است که همیشه بیشترین تردد را دارد. هر روز عده زیادی برای کار، تحصیل و تفریح به پایتخت می‌روند. شاید خیلی‌ها پایتخت را با شلوغی‌هایش به خاطر بیاورند؛ اما نمی‌شود از زیبایی‌های این شهر چشم برداشت. عمارت‌‌های قدیمی، موزه‌های تهران، کاخ‌ها و شب‌های زنده بخشی از جاذبه‌های گردشگری پایتخت است. اگر ساکن یزد هستید، به‌راحتی پروازی مستقیم شما را به تهران می‌رساند. بین وسایل نقلیه هواپیما ایمن، سریع و راحت است. به‌ویژه وقت‌هایی که بخواهید در کوتاه‌ترین زمان به تهران برسید، از این وسیله استفاده کنید. فاصله هوایی یزد تا تهران 502 کیلومتر است. هواپیمای یزد در یک ساعت و ده دقیقه شما را به مقصد تهران می‌رساند. برای تهیه بلیط هواپیما یزد تهران می‌توانید به سایت‌های فروش سری بزنید. در هر سایت انواع مختلفی از بلیط‌‌ها را می‌بینید. اگر تفاوت بلیط‌ها و زمان مناسب خرید را نمی‌دانید، نگران نباشید. همه بخش‌ها را کامل برایتان می‌گوییم. 


عوامل تأثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما یزد تهران

زمانی که سایت‌های فروش را برای خرید بلیط هواپیما تهران بررسی می‌کنید، قیمت‌های مختلفی را می‌بینید. برای قیمت‌گذاری بلیط هواپیما چند فاکتور نقش دارد. این عوامل باعث می‌شوند که قیمت بلیط‌ها همیشه در حال تغییر باشد. زمان پرواز از مهم‌ترین فاکتورهاست. اگر در روزهای تعطیل یا مناسبت‌ها برای خرید بلیط اقدام کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید؛ اما در بازه زمانی کم‌مسافر، قیمت بلیط‌ها تا حدی کمتر می‌شود. عامل بعدی نوع بلیط و ویژگی‌هایش است. بلیط‌ها در سه دسته چارتر، سیستمی و لحظه آخری هستند. نرخ کلاسی بلیط‌ها هم روی قیمت‌ها اثر می‌گذارد. بلیط‌ها سه نوع نرخ کلاسی بیزینسی، اکونومی و فرست کلاس دارند که نرخ اکونومی از همه ارزان‌تر است.


انواع بلیط هواپیما یزد تهران

انواع بلیط هواپیما یزد تهران


بلیط چارتر یزد تهران

اگر اهل سفرهای هوایی هستید، اسم بلیط چارتر را شنیده‌اید. چاترکننده‌ها افرادی هستند که تمام بلیط یا بخشی از بلیط هواپیما را یکجا می‌خرند. آن‌ها این بلیط‌ها را با قیمت کمتری در سایت‌های فروش می‌گذارند و تلاش می‌کنند تا همه آن‌ها را بفروشند. با نزدیک‌شدن به زمان پرواز، چارترکننده‌ها برای جلوگیری از خالی‌ماندن صندلی‌ها قیمت بلیط را کاهش می‌دهند. به همین خاطر در این زمان می‌توانید بلیط‌های چارتر یزد تهران را با قیمت بسیار مناسبی بخرید؛ البته این شرایط همیشگی نیست و کم یا زیادبودن متقاضی‌ها در آن اثر نقش دارد. در سال‌های قبل بلیط‌های چارتر ویژگی کنسلی بلیط را نداشت. این عامل هم در ارزان‌بودن قیمت این بلیط تأثیر داشت؛ البته امروز این ویژگی را به تعدادی از بلیط‌های چارتر اضافه کرده‌اند. یادتان نرود که جزئیات و شرایط هر بلیط را دقیق بخوانید. 


بلیط سیستمی یزد تهران

اگر برای سفر از چند ماه قبل برنامه‌ریزی کرده‌اید، بهتر است بلیط سیستمی را بخرید. ایرلاین‌ها بلیط‌های سیستی را از چند ماه قبل برای فروش در سایت می‌گذارند. با نزدیک‌شدن به زمان پرواز و بیشترشدن متقاضی‌ها، قیمت بلیط‌های سیستمی بیشتر می‌شود. به همین خاطر خرید این بلیط‌ها در لحظه آخر به‌صرفه نیست؛ البته استثناء هم وجود دارد. مثلاً در بازه زمانی کم‌مسافر، بلیط‌های باقی‌مانده ارزان‌تر می‌شوند. امکان کنسلی بلیط از مهم‌ترین ویژگی‌های این بلیط است. بلیط‌های سیستمی هزینه متفاوتی برای گروه‌های سنی مختلف دارند. استفاده از این بلیط در سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی انتخاب مناسب‌تری می‌شود.


بلیط لحظه آخری یزد تهران

گاهی شرایط طوری می‌شود که باید در کمترین زمان خودتان را به مقصد برسانید. در این وقت‌ها به سراغ بلیط‌های لحظه آخری بروید. بلیط‌های لحظه آخری همان بلیط‌های چارتر و سیستمی است. در چند ساعت باقی‌مانده به پرواز، این بلیط‌ها به بلیط لحظه آخری چارتر یا سیستمی تغییر کاربری می‌دهند. افزایش یا کاهش قیمت بلیط‌های لحظه آخری به زمان پرواز و حجم مسافرها بستگی دارد. 


روش های خرید بلیط هواپیما یزد تهران

روش های خرید بلیط هواپیما یزد تهران


دو روش حضوری و غیرحضوری برای خرید بلیط هواپیما یزد تهران رایج است. برای خرید بلیط به روش حضوری، باید به آژانس‌های مسافرتی بروید. کارشناس‌های فروش انواع بلیط‌های موجود را برای شما توضیح می‌دهند. بعد از شنیدن ویژگی و قیمت هرکدام، بلیط مناسب‌تر را انتخاب می‌کنید. کارشناس‌‌ها باقی مراحل خرید را به‌راحتی برای شما انجام می‌دهند؛ اما روش غیرحضوری بی‌دردسرتر از روش اول است. هرجا که باشید، فقط با کمک تلفن همراه با لپ‌تاپ به یکی از سایت‌های فروش بروید. جزئیات هر بلیط را دقیق بخوانید و گزینه مناسب را بخرید. این روش سریع‌تر است و هزینه کمتری نسبت به روش حضوری دارد. 


نحوه خرید بلیط هواپیما به روش اینترنتی از سایت ره بال آسمان

نحوه خرید بلیط هواپیما به روش اینترنتی از سایت ره بال آسمان


خوب است بدانید ره بال آسمان یکی از آژانس‌های مسافرتی معتبر در ایران است. حالا که با انواع بلیط‌ها و روش‌های خرید آشنا شده‌اید، به صفحه اول همین سایت بروید. کادری در بالای صفحه مشخص است. مبدأ، مقصد و زمان پرواز را وارد و گزینه جست‌وجو را انتخاب کنید. بعد از چند ثانیه صفحه‌ای از انواع بلیط‌های یزد تهران را می‌بینید. در سمت راست صفحه، ابزارهایی برای دسته‌بندی گذاشته‌اند که انتخاب بلیط را برای شما راحت می‌کند. بعد از خواندن جزئیان هر بلیط، مراحل خرید را تا ثبت نهایی ادامه بدهید. در انجام این مراحل اگر سوالی داشتید، به تیم پشتیبانی در سایت پیام بدهید. این تیم 24ساعته آنلاین است تا به سوال‌هایتان پاسخ بدهند. مجموعه ره بال آسمان سعی می‌کند تا با راحت‌ترین روش خریدتان را انجام بدهید. کاملاً مطمئن باشید که خریدتان از این سایت، خریدی بی‌واسطه است. 


خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما یزد تهران 

خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما یزد تهران


زمانی که بلیط رفت را می‌خرید، خوب است به فکر بلیط برگشت هم باشید. اگر در بازه‌های شلوغ و ایام تعطیل به سفر می‌روید، بلیط رفت‌وبرگشت را یکجا بخرید. ممکن است ظرفیت بلیط‌ها برای تاریخ برگشت خالی نباشد. اغلب با نزدیک‌شدن به تاریخ پرواز در ایام تعطیلات، قیمت بلیط‌ها هم گران‌تر می‌شود؛ اما اگر بلیط رفت‌وبرگشت را یکجا بخرید، هزینه کمتری نسبت به خرید جداگانه دارد. 


امکان کنسلی بلیط هواپیما یزد تهران 

شاید به هر دلیلی نتوانید از بلیطی که خریده‌اید در همان زمان استفاده کنید. در این شرایط برای هزینه‌‌ای که پرداخته‌اید، نگران نباشید. ره بال آسمان امکان کنسلی بلیط‌ها را برای مسافرها فراهم کرده است. برای این کار به سایت ره بال آسمان بروید و فرم کنسلی بلیط را پر کنید. کارشناس‌ها فرم‌ها را بررسی می‌کنند. کنسل‌کردن بلیط‌ها قوانین مختلفی دارد. با توجه به هرکدام هزینه کامل یا بخشی از آن را به شما برمی‌گردانند. 



فرم ارسال نظر