» تخلیه چاه فاضلاب تهران؛ پارس کمک

تخلیه چاه فاضلاب تهران؛ پارس کمک

 وقتی چاه فاضلاب پر شد چکار کنیم ؟ کافیست با کارشناس این زمینه تماس بگیرید و موضوع پر شدن چاه فاضلاب را به او بگویید در صورت لزوم تیم مربوطه برای تخلیه چاه فاضلاب به منزل یا ویلای شما مراجعه می نمایند. پارس کمک یکی از بهترین شرکت های فعال در زمینه سرویس دهی فاضلاب و لوله است.

شما با بیاد داشتن نام پارس کمک همیشه و همه جا میتوانید با جستجو نام این شرکت در گوگل با آن ها سریعا تماس حاصل فرمایید.

در ادامه مراحل انجام تخلیه چاه را برای شما توضیح می دهیم.

 

تخلیه آب فاضلاب

چاه های جذبی معمولا دارای جامدات فاضلاب هستند و به همین دلیل حتما باید از ماشین تخلیه چاه لجن کش برای اینگونه چاه ها استفاده شود تا کلیه آب و جامدات همگی توسط مکنده خاور خالی شود.

 

تخلیه جامدات فاضلاب

پس از انجام خدمات تخلیه چاه تهران اگر دیواره ها دارای فاضلاب ته نشین شده باشند حتما باید لایروبی و کف تراشی شوند تا چاه همانند روز اول قابل استفاده باشد. علاوه بر این لایروبی سبب افزایش عمر چاه نیز می شود.

 


لایروبی و کف تراشی

برای تخلیه چاه فاضلاب تهران معمولا دو روش وجود دارد که شرکت ها از آنها استفاده می کنند. تانکر تخلیه و دستگاه ساکشن یا همان مکنده که انتخاب هر کدام بستگی به شرایط چاه موجود در ساختمان دارد.

 


تانکر و پمپ ساکشن

تخلیه چاه تهران شبانه روزی همه روزه بدون تعطیلی در 22 منطقه این استان آماده فعالیت و خدمات رسانی است. در هر کجای تهران که باشید می توانید بصورت 24 ساعته با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 


تضمینی با صدور فاکتور

کلیه خدمات ما اعم از چاه بازکنی با کیفیت عالی صورت می گیرد. به همین خاطر از کار خود اطمینان کامل داریم و برای آسودگی خاطر شما عزیزان نیز فاکتور بعد از اتمام کار صادر می گردد.


بیشتر بخوانید : تخلیه چاه در چیتگر

ما در شرکت تخلیه چاه پارس کمک تهران این تضمین را به شما می دهیم که شما بهترین سرویس را دریافت خواهید کرد . شرکت ما با نیروی مجرب می توانند بهترین سرویس را ارائه دهند.

بارها در اخبار مختلف دیده و خوانده ایم که تخلیه نشدن به موقع چاه های فاضلاب می تواند سبب بروز حوادثی همچون ریزش چاه و یا قسمتی از ساختمان شود.

زمانی که چاه پر می شود علائمی دارد که می توان متوجه شد که زمان تخلیه چاه رسیده و باید با استفاده از ماشین تخلیه چاه، فاضلاب را خالی نمود تا از خطرات احتمالی جلوگیری نمود.

از علائم پر شدن چاه می تواند به منتشر شدن بوی بد فاضلاب، دیده شدن حشرات موذی مانند سوسک، نم کف پارکینگ یا زیرزمین و بالا زدن مکرر آب فاضلاب چاه هایی همچون توالت و حمام اشاره نمود.

بیشتر بخوانید : راز چاه جمکران

البته این موارد 100% نشانه های پر شدن چاه نیست و به همین دلیل باید حتما متخصصین تخلیه چاه در تهران از محل بازدید نمایند.

تصویر زیر یکی از هزاران اخباری است که روزانه به دلیل تخلیه نشدن به موقع چاه اتفاق می افتد و این موضوع به شدت خطرناک است.



فرم ارسال نظر