» معرفی انواع هدایای چوبی

معرفی انواع هدایای چوبی

این روزها هر برندی برای اینکه سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد، از راهکارهایی برای به دست آوردن مشتریان ماندگار استفاده می‌کند. استفاده از انواع هدایای چوبی به عنوان هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌های بازاریابی است که این روزها زیاد از آن استقبال می‌شود.

هدایایی که با رنگ و بویی از طبیعت خاص بودن خود را به رخ می‌کشد. امروز می‌خواهیم شما را با برخی از این هدایای تبلیغاتی خاص آشنا کنیم.


استند از انواع هدایای چوبی

این روزها همه ما وسایل کوچکی داریم که از قضا به همراه داشتن تمام آنها نیز از ضروریات زندگی است. احتمالاً بسیاری از ما دوست داریم که این وسایل ضروری را در جایی مشخص و جلوی چشممان قرار دهیم.

حال تصور کنید که پشت میز خود نشسته‌اید و در کنار شما مجموعه‌ای از وسایل ضروری و غیرضروری مانند گوشی موبایل، کارت‌های بانکی، کارت ویزیت، خودکار و غیره به چشم می‌خورد. وجود این وسایل به شکل بی نظم ذهن ما را مشوش خواهد کرد و حتی در برخی مواقع تمرکز را از ما می‌گیرد.

چه چیزی بهتر از یک استند نظم را به میز ما برمی‌گرداند؟ استندها جایی مشخص برای وسایل ضروری ما هستند. استندهای چوبی در اندازه‌های متنوع برای قرار دادن وسایل مختلف طراحی شده‌اند. به این ترتیب بر اساس نیاز خود می‌توانید یکی از این استندها را انتخاب کنید.

استندهایی که تنها مخصوص نگه داشتن گوشی هستند یا استندهای بزرگتری که علاوه بر گوشی وسایل ضروری دیگر روی میز شما را در دل خود جای می‌دهند. با توجه به نیاز مخاطبان خود یکی از این استندها را انتخاب کرده و با نظم دادن به وسایل روی میز گوشه‌ای از دغدغه‌های ذهنی آنها را برطرف کنید. در این صورت یکی از بهترین انواع هدایای چوبی را انتخاب کرده‌اید.


ساعت‌ها را از دل طبیعت ببینید

همه ما در طول روز بارها به ساعت نگاه می‌کنیم. حال فرض کنید که با خرید یک ساعت رومیزی به این نیاز از فرد مورد نظر خود اهمیت دهید. فکر می‌کنید که در طول روز چند بار با دیدن ساعت روی میز خود به شما فکر خواهد کرد؟

قطعاً بیش از هر روز دیگری به یاد شما خواهد بود. به خصوص اگر ساعت تبلیغاتی که می خرید، یک ساعت معمولی رومیزی نباشد. مثل ساعت‌هایی که بوی طبیعت را با خود به همراه می‌آورند و روزهای معمولی عزیز شما را متفاوت می‌کند. خرید ساعت‌های چوبی مانند این است که تکه‌ای از طبیعت را به عزیز خود هدیه می‌دهید.

این روزها تنوع بالایی از ساعت‌های رومیزی چوبی در بازار می‌بینیم که هر کدام با طراحی خاص خود توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کنند.


پایه چسب چوبی؛ هدیه‌ای مناسب برای تبلیغات

اگر به دنبال هدیه‌ای تبلیغاتی هستید، اما می‌خواهید که خاص ظاهر شوید، قطعاً باید در انواع هدایای چوبی جستجو کنید. ما برای شما پیشنهادی شگفت‌انگیز داریم؛ پایه‌های چسب ایده بسیار جذابی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی است. به خصوص که امکان چاپ لوگو یا برند شما روی آن نیز وجود دارد.


با هدیه‌ای چوبی در مشتریان و مخاطبانخود را غافلگیر کنید

خودکار یکی از ملزومات همه ما است؛ به خصوص کسانی که زمان زیادی را مشغول به کار هستند. این افراد نیاز بیشتری به خودکار پیدا می‌کنند. خودکارهای نفیس بسیاری در فروشگاه‌های مختلف یافت می‌شود؛ خودکارهایی که با جنس خاص خود ظاهر متفاوتی از خودکارهای معمولی دارند.

اما شاید به این فکر کنید که خودکار گزینه‌ای تکراری و معمولی برای هدیه دادن است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که خودکاری معمولی نخرید، خودکاری بخرید که با ظاهر متفاوت خود جذابیت منحصر به فرد و خاصی داشته باشد.

خودکارهای چوبی این روزها جذابیت بسیاری دارند؛ گویی هر روز تکه‌ای از طبیعت را در دستان خود می‌گیرند و با آن می‌نویسند.


جا کلیدی چوبی؛ یکی از انواع هدایای چوبی

تا به حال خانه‌هایی را که اکثر وسایل آن چوبی است، از نزدیک دیده‌اید؟ قرار گرفتن در این خانه‌ها حسی وصف ناشدنی به انسان می‌دهد. معمولاً این حس را در خانه‌های شمال کشور تجربه کرده‌ایم. خانه‌هایی که تکه‌هایی از طبیعت اطراف را قرض گرفته‌اند و حس و حالی تازه به انسان می‌دهند.

جا کلیدی شاید هدیه‌ای کوچک باشد، اما جنس چوبی آن قطعاً مخاطب شما را خوشحال خواهد کرد.


آرامشی از جنس چوب

تا به حال شنیده‌اید که وقتی شمعی را روشن می‌کنید، چهار عنصر پرقدرت هستی را در کنار یکدیگر دارید؟ حال فرض کنید که تکه‌ای از طبیعت در کنار این چهار عنصر نیز باشد؛ فکر می‌کنید که به چه اندازه در روحیه شما تاثیر خواهد گذاشت؟

قطعاً طبیعت و هر چیزی که از دل آن برخاسته باشد، اثر زیادی در حال و روحیه ما دارد. از اثرات شمع نیز که همه آگاه هستیم؛ حال فرض کنید که این دو را در کنار یکدیگر هدیه دهید.


روزهایی از دل طبیعت

تاریخ یکی از مهمترین بخش‌های زندگی هر انسانی است. روزهای تقویم اما برای کسانی که باید کارهای خود را در روزهای مشخصی به پایان برسانند، اهمیت بیشتری دارد. به خصوص کسانی که زمان زیادی را در محل کار خود سپری می‌کنند.

پس چه بهتر به دنبال تقویمی خاص باشید که تاریخ را با حال و هوای متفاوتی به آنها نشان دهد و از استرس‌های روزانه آنها قدری بکاهد؛ کاری که تقویم‌های چوبی روی میز انجام می‌دهند.

این تقویم‌ها جدا از اینکه یک وسیله کاربردی به شمار می‌آیند، جنبه تزئینی نیز دارند. بنابراین می‌توانید این مدل تقویم‌ها را به عنوان یکی از انواع هدایای چوبی گزینه ایده‌آلی برای مخاطبان خود در نظر بگیرید؛ نه فقط کسانی که به واسط شغل خود نیاز به یک تقویم رومیزی دارند.


صداهایی همراه با بوی چوب

قطعا همه به موسیقی علاقه دارند و از شنیدن آن لذت می برند، پس چه هدیه ای بهتر از یک اسپیکر سراغ دارید؟ حال فرض کنید که این اسپیکر چوبی باشد و در کنار موسیقی آرامش طبیعت را نیز به همراه داشته باشد. اسپیکرهایی جذاب که علاوه بر آرامش موسیقی روحیه طبیعت را نیز در شما زنده می‌کنند.


پایه‌های چوبی نگهدارنده لپ تاپ

این روزها همه ما یک لپ‌تاپ در خانه داریم. هیچ تفاوتی ندارد که این لپ تاپ‌ها را به چه اندازه و برای چه کاری استفاده می‌کنیم، یک پایه نگهدارنده برای استفاده از لپ تاپ‌ها همیشه لازم خواهد بود.

پایه‌های نگهدارند لپ تاپ در جنس‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد اما پایه‌های چوبی جایگاه بسیار خاصی دارند. پایه‌هایی که به واسطه جنس خود یکی از محکم‌ترین گزینه‌ها برای نگه داشتن لپ تاپ به نظر می‌رسند و چه چیزی بیش از استحکام برای نگهداری از این وسیله با ارزش اهمیت دارد؟

برخی از این پایه‌ها امکانات زیادی دارند؛ به عنوان مثال، پایه‌هایی که جایی برای نگهداری از گوشی یا وسایل دیگر شما نیز در آنها طراحی شده است. این امکانات همان چیزی است که پایه‌های نگهدارنده را از سایر انواع هدایای چوبی متفاوت می‌کند. 


با انواع هدایای چوبی خاص‌تر از همیشه ظاهر شوید

تا به حال شخصی را دیده‌اید که به وسایل چوبی علاقه نداشته باشد؟ وسایلی که روحیه طبیعت را در ما زنده می‌کند و حتی برای بسیاری از ما یادآور خانه‌های قدیمی و خاطره‌انگیز است؛ البته این روزها وسایل چوبی نیز ظاهری مدرن به خود گرفته‌اند.

بنابراین برای خرید وسایل چوبی مدرن گزینه‌های بسیاری پیش روی شما قرار دارد. گزینه‌هایی که نیازهای امروز همه ما را پاسخ می‌دهند. امیدواریم که از پیشنهادات ما در این مقاله استفاده کرده و بهترین هدیه تبلیغاتی را برای پیشبرد کسب و کار خود انتخاب کنید. 


فرم ارسال نظر