» اثر جم در بازی کلش رویال چگونه است + روش های به دست آوردن آن

اثر جم در بازی کلش رویال چگونه است + روش های به دست آوردن آن

ابتدا به معرفی اجمالی از بازی کلش رویال می پردازیم. بازی کلش رویال یک بازی استراتژی و جنگ تن به تن است که در این بازی کاربران با استفاده از کارت های بازی به مبارزه با هم می پردازند و هر کدام که استراتژی قوی و نیروی قوی تری داشته باشد پیروز نبرد می شود.

در این بازی هر شخص دارای ۸ کارت بوده که هر کارت در واقع نشانگر یک نیرو است که به میدان مبارزه می فرستد تا مبارزه کند. هرکس کارت قدرتمند تری داشته باشد در واقع پیروز میدان نبرد خواهد بود، البته کاربر باید استراتژی چیدمان کارت ها را داشته باشد یعنی همان نیرو های خود را طوری بچیند که موفق به برد در بازی شود.

بنابراین اگر می خواهید بدانید که چطور تهیه و استفاده از جم کلش رویال می تواند شما را به یک حریف قدرتمند تبدیل کند؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.


آشنایی با بازی کلش رویال

Clash Royale (کلش رویال) یک بازی در سبک استراتژیک و ساخته شده توسط Supercell در سال 2015 برای پلتفرم اندروید و iOS معرفی شد. Clash Royale در واقع چهارمین بازی تولید شده توسط سوپرسل است. کلش رویال از همان ابتدا محبوبیت بسیاری در میان طرفداران سبک استراتژیک پیدا کرد و توانست جایگاه خوبی در بازار فروش بدست بیاورد.

زمین بازی به دو قسمت تقسیم شده که هر قسمت مربوط به یک کاربر است. در این دو قسمت زمین برای هر کاربر دو قلعه برای شاه و دو قلعه برای ملکه وجود دارد که اگر نیروها بتوانند قلعه پادشاه را تسخیر کنند، سه تاج دریافت می کنند و تسخیر قلعه ملکه برای هر قلعه یک تاج را کسب می کند. در آخر بازی شخصی که بتواند تعداد تاج های بیشتری را کسب کند پیروز مبارزه است. شخصی در این بازی می تواند پیروز مبارزه باشد که نیرو های قوی تری داشته باشد و قوی بودن نیرو های هر کاربر می تواند با تعداد جم های کاربر ارتباط مستقیم داشته باشد.


جم چه تاثیری در مبارزات کاربران بازی کلش رویال دارد؟

در بازی کلش رویال جم ها اهمیت بسیار به سزایی در هیجان بازی دارند؛ چراکه به کمک جم ها می توان نیرو های خود را قوی تر کرد و تجهیزاتی که در مبارزه استفاده می کنید را پیشرفته تر ساخت و همچنین مبارزه بسیار قدرتمند تری را نسبت به حریف داشته باشید.

با فواید جم کلش رویال در بازی آشنا شوید!

1.     بازکردن نیروهای قفل شده در بازی که در واقع با استفاده از کارت های موجود بر روی اکانت کاربر انتخاب می شوند.

2.     هر کارت در بازی نشانگر نیروی خاصی در بازی است که هرچه سریعتر این کارت ها باز شوند در واقع شما آن نیرو را زودتر به دست آورده اید. در مجموع جم کلش می تواند سرعت باز کردن کارت ها را بالا ببرد و همین امر سبب می شود شما سریع تر به نیروهای قدرتمند دست پیدا کنید.

3.     منابع بازی کلش رویال بیشتر طلا و اکسیر است. این دو منبع کارایی بسیار بالایی در بازی دارند؛ به طور مثال برای آپدیت کردن تجهیزات، سلاح ها، وسایل دفاعی و ...از طلا و اکسیر استفاده می شود اما این منابع نیز به راحتی به دست نمی آیند. به کمک جم کلش رویال می توانید سرعت استخراج منابع را تا چند برابر بالا ببرید.

4.     زمانی که اکسیر و طلا تمام کرده باشید و در همان لحظه نیز به طلا و اکسیر نیاز داشته باشید و یا اگر زمان کافی صبر کردن برای به دست آوردن آن ها را ندارید، شما به راحتی می توانید با جم کلش، طلا و اکسیر مورد نیاز خود را خریداری کنید.

5.     در این بازی سرعت عمل و زمان بسیار کاربردی است به طوری که برای پیروزی گیمر بر دشمن، سرعت باز شدن کارت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. باز هم با استفاده از جم کلش ها می توان سرعت باز کردن کارت ها را بالا برد و به نوعی آن را ارتقا ببخشید.

6.     کلن شما یا همان روستایی که تحت اختیار دارید احتیاج به تجهیزات و وسایل قدرتمند هم برای حمله و هم برای دفاع از خود دارد. به کمک جم کلش می توان این تجهیزات را خریداری و به روز رسانی کرد. هر اندازه که تعداد جم های شما بیشتر باشید، گزینه های بیشتری را برای انتخاب تجهیزات پیش روی خود خواهید داشت.

7.     در هنگام بازی و در صورتی که شما نمی دانید و به روستای شما به صورت غافل گیرانه حمله شده و اینکه شما اگر نمی توانید با دشمن مبارزه کنید، به کمک جم کلش شما می توانید در خواست کمک نمایید. با بهره گیری از کمک های رسیده شده می توانید قدرت بیشتری را برای غلبه بر حمله ناگهانی دشمن پیدا کنید.

 

حال که با مزایای استفاده از جم کلش آشنا شدید، لازم است بدانیم که آیا این جم ها از کجا و چگونه به دست می آیند؟

 به دست آوردن جم در بازی کلش به دو‌ روش انجام می شود:

روش اول روشی کاملا رایگان است که معمولا تمام کاربران با آن آشنایی دارند. در این روش کاربران بازی با انجام مراحلی از بازی یا کارهایی که در خود بازی طراحی شده است می توانند جم هایی را که طراحان بازی تعبیه کرده اند به دست آورند. این نوع روش به دست آوردن جم لازمه بازی طولانی مدت و صبر و حوصله فراوان کاربران می باشد.

در روش دوم به دست آوردن جم کلش رویال که به آن روش پولی یا همان پرداخت هزینه گفته می شود، کاربران با مراجعه به فروشگاه های درون برنامه و انتخاب میزان جم های مورد نظر خود و سپس وصل شدن به درگاه پرداخت الکترونیکی می توانند جم های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

لازم به ذکر است که این نوع خرید برای کاربران ایرانی دشوار و برای اکثر کاربران غیر ایرانی ممکن است، زیرا محدودیت و تحریم ایران در جهت خرید کارت های اعتباری بین المللی موجب شده است که کاربران ایرانی نتوانند از این روش برای تهیه جم اقدام نمایند.


فرم ارسال نظر