» بهترین و ایده آل ترین پروژه در منطقه 22 از نظر سایت دیار 22 چیست؟

بهترین و ایده آل ترین پروژه در منطقه 22 از نظر سایت دیار 22 چیست؟

همیشه وقتی اسم ملک و خرید، فروش، اجاره، رهن و پیش فروش که پیش می‌آمد، فکر همه به سمت نزدیکترین مشاور املاک می‌رفت؛ اما گاهی اوقات و در بعضی مناطق به یک سری دلایل، نزدیک‌ترین مشاور املاک، فاصله زیادی با شخص داشت و این کار برایش بسیار سخت می‌شد. در حال حاضر هم تعداد مشاور املاک در هر منطقه زیاد شده است و هم سایت‌های املاک زیادی بوجود آمدند و این مشکل را برای همیشه حل کردند.

از بین مشاور املاک‌های آنلاین، سایت دیار 22 توانسته با پیش فروش برج‌های لوکس و مجلل منطقه 22 جیگاه بسیار خوبی در بین سایر رقبایش پیدا کند.

پروژه ایده‌ال و عالی از نظر سایت دیار 22 کدام است؟

از آنجایی که سایت دیار 22 مشاور املاک آنلاین خوبی است و عملکرد خوبی هم داشته است، نظر این سایت بسیار کارآمد و مفید است.

پروژه ایده‌آل و عالی که از هر نظر کامل و لوکس است، پروژه برلیان دیار 22 می‌باشد؛ یعنی از نظر سایت دیار 22 پروژه برلیان بهترین و ایده‌آل‌ترین برج این منطقه می‌باشد.

دلیل ایده‌ال بودن این برج، موارد زیادی است که در این مقاله به آنها اشاره می‌کنیم.

دلیل ایده‌آل بودن پروژه برلیان دیار 22 چیست؟

یکی از دلایل اینکه پروژه برلیان از نظر سایت دیار 22 ایده‌آل می‌باشد، این است که ساخت این پروژه را شرکت مهرآفرین برعهده گرفته‌است که پیش از این نیز با ساخت پروژه‌هایی مثل آسمان‌ها، شهرک شهید باقری و بهداری، رزومه درخشانی دارد و با توجه به سابقه ساخت و سازهای این شرکت، می‌توان نتیجه گرفت که برج برلیان، بهترین پروژه خواهد شد. این پروژه که از آذر ماه سال 1399 استارت خورده است، هم اکنون در مرحله اتمام اسکلت ساختمان است و تا سال 1401 قرار است که به اتمام برسد.

اسکلت این ساختمان فلزی است و اتصالات آن با پیچ و مهره انجام شده است. معماری این پروژه، ستاره‌ای شکل است و در نمای پروژه از چوب استفاده می‌شود. نماهای چوبی همیشه جزء زیباترین و بهترین نماها بوده‌اند و هستند؛ بنابراین نمای چوبی این پروژه هم یکی دیگر از دلایل برتری آن نسبت به سایر پروژه‌هاست.

این برج 31 طبقه که 25 طبقه آن مسکونی می‌باشد دارای 150 واحد با متراژهای 95، 127 و 131 متری است که در هر طبقه فقط 6 واحد قرار دارد و این هم یکی دیگر از مزایای پروژه برلیان است. شلوغی برج‌ها معمولا آزاردهنده هستند و این برج برای افرادی که از جاهای شلوغ و از ساختمان پر جمعیت خوششان نمی‌آید، کاملا مناسب است.

تنوع متراژی‌ای که در بالا به آن اشاره کردیم، به افراد مختلف با بودجه‌های کم و زیاد این امکان را می‌دهد تا به نسبت مبلغی که به عنوان سرمایه دارند، متراژ مناسب را پیش خرید کنند هرچه متراژ انتخابی شما کمتر باشد پیش پرداخت، اقساط و امتیازی که باید بپردازید نیز کمتر می‌شود.

البته با توجه به نوسانات قیمت در بازار قبل از اقدام به پیش خرید حتما استعلام قیمت داشته باشید که به مشکلی برخورد نکنید.

از دیگر امکاناتی که این برج دارد، می‌توان به یک طبقه مجزا لابی مجلل، سالن اجتماعات چند منظوره برای برگذاری انواع جلسات، همایش‌ها و سایر محافل، سالن ورزشی مجهز مختص ساکنین مجموعه، آنتن مرکزی برای همه واحدها برای راحتی ساکنین، سیستم اعلام و اطفاء حریق برای مواقعی که آتش‌سوزی اتفاق می‌افتد و برای امنیت بیشتر ساکنین، زمین بازی اختصاصی برای کودکان این ساختمان، دید واحدهای شمالی به سمت کوه، دسترسی عالی به 3 اتوبان همت، حکیم و تهران-کرج، نزدیک به ایستگاه مترو (حدود 3 دقیقه فاصله با نزدیک‌ترین ایستگاه مترو)، 5 طبقه منفی پارکینگ اختصاصی، نورگیر عالی برای همه واحدها و اشراف نداشتن واحدها به یکدیگر، اشاره کرد.

دفترچه مالکیت واحدهای این برج، قابل نقل و انتقال فقط در دفتر تعاونی است.

اگر از شرق به غرب در نظر گیریم این پروژه در قسمت سوم منطقه مروارید شهر و بر اتوبان همت واقع شده‌است. این منطقه از نظر آب و هوایی بسیار عالی است و علاوه بر دید بسیار زیبایی که به سمت کوه دارد، منطقه‌ای است که آینده بسیار درخشانی پیش رو دارد و خیلی از سازندگان به سمت این منطقه کشیده شده‌اند تا پروژ‌های مسکونی مدرن و مجللی را در این محدوده بنا کنند.

سخن پایانی:

اگر به دنبال پروژه ساختمانی در منطقه 22 هستید که از هر نظر ایده آل باشد و شما بتوانید بهترین سرمایه‌گذاری را روی آن داشته باشید، پروژه برلیان دیار 22 همان پروژه‌ای است که دنبالش می‌گردید.


فرم ارسال نظر