بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» ساخت وبلاگ تبلیغاتی

ساخت وبلاگ تبلیغاتی

ساخت وبلاگ تبلیغاتی

ساخت یک وبلاگ تبلیغاتی جهت درج پست تبلیغاتی (پست مهمان) و یا ثبت لینک خروجی در وبلاگ

سالهاست که وبلاگ نویسی مهمان وجود دارد ... اما آیا هنوز هم راهی مطمئن و قابل اعتماد برای ایجاد پیوندها وجود دارد؟ به طور خلاصه پاسخ مثبت است. برای کشف روش صحیح انجام وبلاگ نویسی به عنوان مهمان و اشتباهاتی که باید از آنها جلوگیری شود ، ادامه مطلب را بخوانید

چرا باید یک استراتژی وبلاگ نویسی مهمان ایجاد کنید؟

وبلاگ نویسی مهمان نه تنها شما را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود کمک میکند، بلکه به شما امکان می دهد پیام خود را مستقیماً به مخاطبان خود برسانید. 

خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار دهید

این یک هدف بلند مدت است. من نمی توانم دروغ بگویم و بگویم این اتفاق یک شبه رخ خواهد داد - زیرا چنین اتفاقی نخواهد افتاد - اما مطمئناً تبدیل شدن به رهبر فکر باید در دستور کار شما باشد. با نوشتن منظم و وبلاگ نویسی مهمان درباره اخبار مربوط به صنعت ، می توانید به تدریج به عنوان یک مرجع در صنعت خود شناخته شوید. با گذشت زمان ، مخاطبان شما شروع به مشاوره می کنند.


آگاهی از برند را ایجاد کنید

ایجاد آگاهی از نام تجاری یکی از ارزشهای اصلی همه استراتژیهای بازاریابی است. اگر به یک نوشیدنی گاز دار ، شکلات تخته ای فکر می کنید ، این احتمال وجود دارد که مارک های خاصی بلافاصله به ذهن شما خطور کنند.

به همین دلیل ایجاد آگاهی از برند بسیار مهم است. حتی اگر قصد ندارید دنیا را تصاحب کنید ، می خواهید مشتری ها و مشتریانی که در مورد محصولات یا خدمات موجود در محل کار خود صحبت می کنند ، به شما فکر کنند. شما می خواهید به عنوان یک مارک معتبر و با کیفیت شناخته شوید ، بنابراین افراد در صورت نیاز به محصول یا خدمات خاصی که شما می فروشید ، به طور خودکار جذب شما می شوند. 

در کنار این، ساختن نام تجاری شخصی هرگز مهمتر از امروز نبوده است. هر کسی که به اینترنت و رسانه های اجتماعی دسترسی داشته باشد می تواند مخاطب ایجاد کند ، خود را به عنوان یک متخصص جای دهد و مشتری خود را برای تجارت خود جذب کند. این دقیقاً همان کاری است که بسیاری از مردم انجام می دهند و در یک بازار شلوغ ، باید شناخته شوید. شاید ارزش داشته باشد که برای دستیابی به این هدف یک استراتژی وبلاگ نویسی مهمان ایجاد کنید.

به سایت خود لینک بدهید

ایجاد لینک، فرآیند به دست آوردن لینک های پیوندی از وب سایت های دیگر به وب سایت شماست ، و دو روش اساسی وجود دارد که موتورهای جستجو از پیوندها استفاده می کنند:

  1. برای کشف صفحات وب جدید
  2. برای کمک به تعیین رتبه بندی یک صفحه در نتایج خود

گوگل کیفیت پیوندهایی را که به سایت شما داده میشود به عنوان شاخص اعتماد بررسی می کند.

وقتی موتورهای جستجو صفحات موجود در وب را جستجو کردند ، می توانند محتوای آن صفحات را استخراج کرده و به فهرست های خود اضافه کنند. به این ترتیب ، آنها می توانند تصمیم بگیرند که آیا صفحه ای از کیفیت کافی برخوردار است تا بتواند برای کلمات کلیدی مرتبط مناسب رتبه بندی شود.

بنابراین ، اگر سایت های مرتبط و با کیفیت در صنعت شما به شما لینک می دهند - در نهایت رتبه بالاتری خواهید داشت.

وبلاگ نویسی مهمان و سئو

وبلاگ نویسی مهمان و سئو در دستورالعمل های Google به خوبی با هم کار می کنند. انتشار محتوای مفید در وب سایت های با کیفیت و مرتبط، احتمالاً به نفع موقعیت رتبه بندی موتور جستجوگر شما خواهد بود و در نهایت بازدید بیشتری را به وب سایت شما وارد می کند. به نوبه خود ، امیدوارم این امر منجر به فروش و مشتری بیشتر برای تجارت شما شود.

وبلاگ نویسی مهمان باید به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده برای SEO شما مورد استفاده قرار گیرد و به شما کمک می کند تا به مکانی که می خواهید نزدیک شوید. 

فقط برای سایت های معتبر و مرتبط بنویسید

Google از وب سایت های نامربوط و بی کیفیت متنفر است ، بنابراین به چند دلیل مهم است که شما فقط برای وب سایت های خوب وبلاگ نویسی کنید. 

وب سایت خوب چیست؟ شما می توانید یک وب سایت را براساس رتبه بندی دامنه ، طراحی و میزان کاربرپسندی آن قضاوت کنید. این وب سایت همچنین باید با موضوع و تجارت شما مرتبط باشد. از ارتباط خود با وب سایت های بی کیفیت و ناخواسته خودداری کنید زیرا ممکن است در نهایت توسط Google جریمه شوید ، که مطمئنا ارزش آن را ندارد. به هر حال نباید بخواهید نام تجاری خود را با این نوع سایت ها مرتبط کنید.

اما دریافت پیوندهای مرتبط همیشه ساده نیست اما دستیابی به پیوندهای مرتبط کارساز است.

چه می توانیم بکنیم؟

بازاریابان و روابط عمومی دیجیتال باید از روش بسیار هدفمندتری استفاده کنند. آنها باید تمام توجه خود را به وبلاگهایی متمرکز کنند که مخاطبان زیادی دارند یا ارتباط مستقیمی با نام تجاری آنها دارند.

بررسی شاخص های معمول کیفیت هنوز هم مفید است: رتبه بندی صفحه ، مرجع دامنه ، میزان ارسال ها در هفته ، میانگین نظرات در هر پست و تعداد دنبال کنندگان اجتماعی آنها. همه این موارد به تعیین اینکه آیا وبلاگ به اندازه کافی برای هدف گذاری مناسب است کمک می کند.

ناگفته نماند که محتوای شما باید ارزش اشتراک گذاری را داشته باشد تا توجه خواننده را به خود جلب کند.

استراتژی شما باید ایجاد روابط بهتر باشد ، که به نوبه خود ممکن است پیوندهایی ایجاد کند. شما باید با یک رابطه شروع کنید. محتوا بدهید ، بینش دهید ، نظر دهید و تخصص خود را به اشتراک بگذارید.

بنابراین ، آیا وبلاگ نویسی مهمان هنوز ارزشش را دارد؟

به طور خلاصه ، پاسخ مثبت است. پیروی از بهترین روشهای وبلاگ نویسی مهمان مانند آگاهی از برند ، ایجاد پیوندها و بهبود اقتدار دامنه وب سایت ، فواید بسیاری دارد. 

انتشار محتوای مفید در وب سایت های با کیفیت می تواند از رتبه بندی موتور جستجوگر شما بسیار بهره مند شود و در نهایت بازدید بیشتری را برای سایت شما به همراه داشته باشد. همچنین اقتدار شما در صنعت را ایجاد می کند و دیگران را در بخش شما به عنوان یک رهبر فکر و متخصص در زمینه خود به شما معرفی می کند. 

امیدوارم که این مقاله به شما امکان درک مزایای وبلاگ نویسی مهمان و همچنین برخی نکات جالب وبلاگ نویسی مهمان را بدهد!


برای شروع میتوانید یک وبلاگ در سرویس ارم بلاگ ثبت کنید و سپس جهت فعالسازی وبلاگ تبلیغاتی بسته وبلاگ تبلیغاتی را سفارش دهید و فعالیت خود را شروع نمایید


ارم بلاگ




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


صفر تا صد جوانی که توانست! (50%تخفیف+هدیه ویژه) صفر تا صد جوانی که توانست! (50%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده